OOTD: Tricou personalizat si fusta Royal Blue

Neata, dragutelor!

Asa cum v-am promis zilele trecute, astazi am pentru voi un outfit pe care l-am fotografiat in vacanta de saptamana trecuta. :)
Sper din suflet sa va placa pentru ca mie mi-a facut mare placere sa il port. Este o tinuta foarte lejera, comoda, dar tare simpatica... si cu personalitate. :D:D

Am ales sa port tricoul personalizat pe care l-am comandat pe Hicustom. Am ales chiar eu mesajul, culoarea tricoului si culoarea scrisului, ba chiar si fontul.
Mie mi-a placut mult rezultatul:
Preturile pentru tricourile personalizate mi se par mult mai mici fata de cele pe care le gasim in magazinele din Romania. In plus, avem o gama mai larga de modele de tricouri. :)

Mi-am mai comandat si o cana personalizata cu o fotografie cu mine si iubitul meu, dar pe aceea o tin pentru mine. :D


In partea de jos am ales noua mea fustita Pimkie pe care am luat-o de la Kurtmann si pe care o ador. :D
Este exact asa cum mi-am imaginat-o. Are o culoare superba de albastru regal, care se face cu siguranta remarcat. :)

Am purtat:
Tricou - AICI
Fusta - AICI
Geanta - Persunmall.com
Sandale - BFashion.ro



Comentarii

  1. Imi place tricoul tau. De mult am in plan sa imi fac si eu unul legat de tema cititului, dar niciodata nu pun in practica.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca iti place. As fi curioasa ce mesaj ai alege. :) pupici

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Un concealer de calitate ascunde imperfectiunile tenului

Recenzie Carte si Film: Baiatul cu Pijamale in Dungi

CONCURS ANIVERSAR - 2 ANI de BLOGGING