Cheltuieli

Buna, fetelor!
Cum a inceput saptamana voastra? A mea a fost extrem de obositoare. Dar macar daca ar fi fost doar asta.
Ne-am facut niste planuri care acum sunt date total peste cap.
Cheltuielile sunt din ce in ce mai mari si daca incercam sa economisim, se ivesc peste noapte alte cheltuieli.

Asa se intampla cand vrei sa faci o casa. Si uneori nu inteleg de unde apar atat de multe taxe de platit. Parca am cumpara casa de la primarie si nu am construi-o chiar noi. Cred ca mai multi bani am platit pe hartii decat pe casa propriu-zisa.

Mi se pare strigator la cer sa ceri atat de multi bani. Cu ei cred ca mai cumparam doua case la fel ca cea pe care o construim. Dar sa trecem peste asta ca din nou imi aduc aminte si ma apuca depresia. Si chiar incerc sa imi inseninez zilele restante din aceasta luna, nu sa le incarc cu si mai multe griji. :)

Sunt in cautarea unui certificat energetic ieftin pentru ca doar astfel pot iesi din aceasta problema cu mai putini bani cheltuiti. Am cateva optiuni pe care vreau sa le analizez si daca vreuna dintre ele mi se pare ideala, atunci cu siguranta nu voi mai sta pe ganduri.

Chiar am dat ieri un examen si dupa ce am terminat, profesorul m-a intrebat daca sunt gata. Am ezitat un pic si parca as fi vrut sa mai modific ceva dar profesorul mi-a spus: Daca te apuci sa modifici acum, o sa modifici prost! Asa ca am invatat ca ceea ce gandesti prima data e de fapt ceea ce este corect si asa am intentia sa procedez de acum inainte. O sa ma bazez pe prima intuitie si desi o sa ma gandesc de doua ori inainte, dupa ce voi lua o decizie, nu o voi mai schimba.

Sa o iei de la zero cu bazele unei case este foarte greu doar prin simplul fapt ca parca toti vor sa iti puna piedici. Dupa ce ca sunt foarte multe cheltuieli la constructie, mai trebuie sa ai grija si la hartiile si taxele pe care trebuie sa le platesti la primarie. La un calcul simplu cred ca mai bine de jumatate din banii de pe casa i-am platit si la primarie, ori asta mi se pare absurd. Dar astea sunt legile dupa care trebuie sa jucam si fie ca ne place, fie ca nu, trebuie sa le acceptam si sa incercam sa facem economii acolo unde putem.


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Un concealer de calitate ascunde imperfectiunile tenului

Recenzie Carte si Film: Baiatul cu Pijamale in Dungi

CONCURS ANIVERSAR - 2 ANI de BLOGGING