To print or not to print


Buna!
Sunt eu, multifunctionala veche pe care Maria a lasat-o in pod.
Ma foloseste din ce in ce mai rar si in rest ma lasa aici singura.
Cand m-a cumparat, a fost foarte fericita. Eram prima ei multifunctionala. M-a cumparat dintr-un magazin online. Eram o multifunctionala in promotie si de aceea m-a ales pe mine.
Ma folosea aproape zilnic. Imi exersam talentul in pictura si pozele parca ieseau din ce in ce mai frumos. Printam cursurile care ii trebuiau la scoala, printam fotografiile pe care le facea cand iesea cu familia la picnic. Eu eram cea mai buna prietena a ei. Ma tinea in camera langa laptopul nou pe care il primise cadou de la parintii ei. Eram frumoasa si ea ma ingrija zilnic. Ma curata dimineata si imi schimba tusul o data pe saptamana. Va puteti da astfel seama cat de utila eram.




A umplut zeci de albume cu pozele pe care le faceam impreuna. Cumpara mereu altele noi. Asta pana intr-o zi.
Trecuse mult timp de cand nu mai cumparase unul. Eu tot asteptam. Asteptam sa apara un nou album gol pe care sa il umplu cu picturile pentru care am exersat atata timp. Acum imi ieseau superbe, dar se pare ca doar eu credeam asta.
Au trecut cateva luni, timp in care m-a folosit doar de 2-3 ori. Nu stiu ce se intampla. Nu ma mai place? Oare isi doreste o multifunctionala noua? Am vazut-o de cateva ori rasfoind paginile cu promotii HP si ma gandeam ca poate isi doreste una mai performanta. Eu sunt deja batrana si poate nu imi mai fac treaba la fel de bine ca in tinerete.
Dar, asa cum observ pe zi ce trece, Maria nu ma mai foloseste la fel de mult pentru ca prefera sa isi indosarieze pozele in fisiere pe calculatorul ei si astfel sa nu mai consume hartie. Am auzit ca ar vrea sa protejeze copacii. Nu stiu exact la ce se refera dar daca asta incearca, atunci sunt de acord sa nu mai printeze atat de mult fotografii.
Dar ce sa faca oare cu referatele si cursurile care ii trebuie la scoala? Oare e posibil sa nu le mai printeze nici pe acelea?
Tot ea spunea ceva de tablete. Vorbea cu parintii sa ii cumpere una. Se pot citi pe ele lectiile? Eu nu am vazut nici o tableta si nu stiu cum functioneaza.
Dar, oricum parintii i-au spus ca deocamdata nu au bani sa ii cumpere asa ceva.
Si mie imi place foarte mult cum Maria isi coloreaza cursurile cu markere dupa ce eu le printez. Sunt asa frumoase si cred ca sunt si mai usor de citit. Nu ar mai putea face asta daca nu le-ar mai printa, nu? Sper sa nu renunte niciodata complet la mine. M-as intrista profund pentru ca Maria e singura persoana care m-a iubit si care s-a purtat cu mine ca si cum as fi prietena ei.
O sa incerc din rasputeri sa imi fac treaba la fel de bine in continuare si sa nu o dezamagesc niciodata.




Acest articol a fost scris pentru SuperBlog 2012.

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Un concealer de calitate ascunde imperfectiunile tenului

Recenzie Carte si Film: Baiatul cu Pijamale in Dungi

CONCURS ANIVERSAR - 2 ANI de BLOGGING