Perfectiune


Hey.... oare chiar mi-a facut cu ochiul? Sau mai e cineva in spatele meu care flirteaza cu el?
Ma intorc dar nu vad pe nimeni.
E oare posibil? Chiar ma place?
Pai... sa vedem... ce ar fi de neplacut?

Sunt o masina destul de spatioasa.. incap chiar si 6 persoane... cu conditia sa arate bine.. :D altfel.. nu sunt prea impacata cu ideea de a fi supraincarcata.

Am ochii luminosi si de fiecare data cand vad pe cineva in fata mea clipesc pentru a-mi lasa cale libera. Functioneaza de fiecare data. Cred ca ii indimidez si de aceea prefera sa nu fie un obstacol in drumul meu. Multi mi-au spus ca am ochi frumosi si deja incep sa ii cred. Au o stralucire speciala si asta cred ca ii cucereste.

Dar, desi spatioasa, sunt in acelasi timp suficient de compacta pentru a ma descurca perfect in aglomeratia de pe strazile orasului. Imi place mult aglomeratia. Si, in timp, am invatat cum sa ii fac fata. Acum imi gasesc mai rapid loc de odihna si ma strecor cu usurinta printre sutele de neamuri ce misuna pe strazi. Cand eram mai mica, simteam ca locul meu nu este in oras. Credeam ca niciodata nu o sa ii fac fata. Dar, timpul si nevoia au fost profesori buni.

Sa nu credeti ca daca sunt fata de oras, nu stiu cum e tara. Am fost de multe ori in excursii la munte si m-am descurcat chiar foarte bine pe drumurile accidentate. Mi-a fost parca mai usor decat in oras. Sunt mandra de mine si au fost mandri si prietenii mei. M-au felicitat si am primit chiar si o medalie pentru ce-a mai frumoasa masina care a reusit sa urce pana la altitudinea respectiva. Am fost foarte fericita si abia astept urmatoarea provocare. Prietenii mi-au spus ca vor sa mergem impreuna sa vedem piramidele. Abia astept. Voi ati vazut piramidele?

De obicei barbatii sunt cuceriti de femeile puternice, asa ca atunci cand el o sa auda ca ma descurc bine si pe drumuri accidentate, o sa fie foarte incantat.
Si pielea mea maslinie ii incanta pe baieti. Chiar si fetele intorc capul dupa mine, cred ca sunt invidioase. Pielea mea straluceste de parca ar fi data cu ulei. Dar nu, totul este natural. Nu folosesc nimic artificial. Arat bine de la natura. :D

Sunt prietenoasa si cu mediul. Mi-a placut intotdeauna si el e ca un parinte pentru mine. Asa ca am grija de fiecare data sa nu las gunoi in urma mea.
Nici cu vecinii nu am probleme. Incerc sa fiu cat de silentioasa pot. Si imi reuseste de fiecare data. Nu s-a plans nimeni de mine, ba chiar m-au felicitat pentru ca sunt un vecin foarte bun. O vecina de fapt :D
Imi iubesc mult si prietenii asa ca am un consum destul de micut. Si tot pentru ei mi-am facut scaunele foarte confortabile. Vreau sa se simta cat mai bine atunci cand mergem impreuna sa ne plimbam.

Picioarele mele puternice si mari ii feresc de zdruncinaturile de pe drum si le ofera o calatorie cat mai placuta, fara incidente.
Sunt masina perfecta.


Nu?

Sunt potrivita atat pentru agitatia din oras cat si pentru plimbarile indelungate catre tari noi pe care sa le vizitam impreuna, eu si prietenii mei. 

Deci, nu prea ar avea ce sa nu placa la mine. Sunt o fata uimitoare asa ca o sa imi iau inima in dinti si o sa merg eu sa il salut.




Acest articol a fost scris pentru SuperBlog 2012.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Un concealer de calitate ascunde imperfectiunile tenului

Recenzie Carte si Film: Baiatul cu Pijamale in Dungi

CONCURS ANIVERSAR - 2 ANI de BLOGGING