Recomandare Serial: Sherlock

Buna dimineata, fete frumoase!

Eu inca astept sa vina primavara! Pe la voi cum mai este vremea?  Eu ieri am inghetat desi afara iesise putin soarele, dar cred ca era un soare tare neprietenos si cu dinti foarte mari :))))

Trecand peste asta, cred ca cel mai bun mod de a petrece timpul este in pat, cu laptopul in brate si cu un serial bun ruland.

Asa ca astazi am pentru voi o recomandare. Chiar daca nu aveti timpul necesar sa va aruncati intr-un serial, acesta este perfect pentru ca fiecare episod poate fi privit individual. In fiecare episod Sherlock rezolva cate un caz. Fiecare episod dureaza o ora si jumatate asa ca poate fi considerat un film si nu un episod dintr-un serial. :)

sursa: cinemagia.ro
Daca ati vazut cumva serialul The Mentalist si v-a placut, atunci trebuie neaparat sa il vizionati si pe acesta pentru ca Sherlock se asemana destul de mult cu Patrick Jane, doar ca are atitudinea specifica epocii. :)

Eu inca nu am citit cartile care stau la baza acestui serial dar mi-am propus sa le citesc cat mai curand si sa pot astfel sa fac o paralela intre ele si ecranizare. Stiu ca de obicei cartile sunt mult mai bune dar in momentul acesta pot doar sa va spun ca si serialul este unul foarte bine conceput, care nu ar trebui ratat de fanii acestui gen.

Fiecare episod trateaza cate un caz pe care Sherlock impreuna cu Watson, bunul sau prieten si asistent, trebuie sa il rezolve. Impreuna fac o echipa foarte buna si nimic nu le poate sta in cale. Sherlock Holmes are o memorie foarte buna si pe aceasta se bazeaza in toate cazurile pe care trebuie sa le rezolve. Palatul memoriei ii vine mereu in ajutor.

Este un serial care m-a tinut cu sufletul la gura la fiecare episod dar si care m-a amuzat teribil de multe ori. Sherlock este un specimen care are abilitatea de a te amuza chiar si cand nu isi propune asta. :D

Episodul meu favorit a fost cel in care a avut loc nunta lui Watson. M-a amuzat discursul lui Sherlock dar mi-a placut mult cazul pe care l-au rezolvat impreuna la petrecere.

Benedict Cumberbatch este un actor care imi place foarte mult. L-am remarcat prima data in filmul The Imitation Game si m-am bucurat sa il redescopar in Sherlock. :)

Ca sa va conving si mai tare, va las trailerul aici:



Ce spuneti? Credeti ca v-ar placea serialul Sherlock?


Comentarii

  1. La mine e frig, din nou, iarna nu vrea sa plece nicidecum. La serialul asta inca nu m-am uitat, il pun pe lista. Dar in ultima vreme ma simt ciudat si am nevoie de ceva seriale care sa ma binedispuna sau sa ma faca sa rad, gen New Girl care din pacaaaate.. astept nerabdatoare sa iasa episoadele. Asa ca sunt in cautare, vreo idee? Ah, si daca nu te-ai uitat la New Girl, este un must :)) Te puup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La Constanta astazi a iesit soarele. Sper sa nu mai fuga :):):)

      Nu am vazut New Girl! Il pun pe lista neaparat.
      Eu am mai terminat Hart of Dixie si mi.a placut teribil. Sper sa iti placa si tie
      Puuup!

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Un concealer de calitate ascunde imperfectiunile tenului

Recenzie Carte si Film: Baiatul cu Pijamale in Dungi

CONCURS ANIVERSAR - 2 ANI de BLOGGING