Favoritele lunii Februarie

Buna dimineata, fete frumoase!
Ieri am tras chiulul dar astazi ma revansez cu o postare pe care sunt sigura ca o asteptati. :)

Mie imi place sa citesc astfel de postari pentru ca ma inspira pentru urmatoare cumparaturi. :)


Nu am multe favorite si cred ca pe unele le-ati mai vazut pe blog dar sunt produsele spre care am intins cel mai frecvent mana in luna Februarie, in alte categorii de produse alternand destul de mult, neremarcandu-se astfel un produs anume.

Asadar, in luna Februarie m-am atasat de urmatoarele:


-paleta de farduri Makeup Revolution - Iconic 3 - are nuante nude mate si sidefate, cu subtonuri roz. Am folosit-o aproape in fiecare zi si m-am bucurat sa descopar o multime de machiaje ce pot fi realizate cu ea. Imi place sa folosesc si nuantele individual, pe toata pleoapa si sa completez totul cu tus si mascara. :D

-Mascara Avon Big & False Lash - este mascara de care va spuneam in articolul acesta. Ma bucur ca i-am gasit leacul in ceea ce priveste demachierea si acum ma pot bucura in voie de ea.

-tus Cosmia - neaparat trebuie sa ii fac un review. Este super pigmentat si are o pensulica foarte usor de folosit.

-Blush-ul Ideal Luminous de la Avon in nuanta Classic Aura a fost cel spre care m-am indreptat in cele mai multe dimineti. Are o nuanta perfecta pentru aceasta perioada de tranzitie si se blenduieste foarte frumos.

-Sampon uscat Batiste - Tropical - este varianta pe care am ales-o in luna Februarie. Aroma e superba iar efectul e specific sampoanelor Batiste. :D

-Deodorantul Old Spice este vechi favorit. Il ador in fiecare zi si nu ma satur de el. :)


-Primer matifiant, Fashionista - cumparat de pe site-ul MUA. Ultima data cand m-am uitat pe site nu l-am mai zarit insa daca il vedeti pe undeva sa ii dati o sansa. Eu nu prea utilizam primer dar am observat ca fondul de ten se aseaza mult mai dragut asa ca acum nu mai sar peste acest pas. :)

-Pudra Let's Make-up, Farmasi - este preferata ultimelor luni. Matifiaza bine si se contopeste frumos cu pielea, fara sa lase un aspect prafos.

-Pudra lichida, Aura - cea mai buna achizitie din ultimele luni. :)


-cartea favorita in Februarie a fost de departe Padurea Fermecata. :D Cred ca si acum ramane pe prima pozitie desi am mai facut multe achizitii si am mai primit carti de colorat intre timp. :D



Acestea fiind spuse, astept sa imi spuneti care au fost favoritele voastre pentru luna Februarie. :)


Comentarii

  1. Ce de produse de make.up! Si eu am facut o scurta trecere in revista a favoritelor mele, printre care se numara produse the one si fardul duo elf. M.am mobilizat, m.am machiat mai des, pana vin caldurile alea mari, sper sa o tin tot asa

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu m.am machiat aproape zilnic in aceasta perioada si parca ma face sa ma simt mai bn :)
      Pupici!

      Ștergere
  2. sunt curioasa cum miroase batiste tropical :).

    eu m-am apucat acum o saptamana de-a cincea plansa din cartea mea, dar n-am apucat s-o termin...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Miroase a cocos. E suuuperb :)

      Eu nu am mai reusit sa colorez nimic pt ca m.am apucat de invatat :)
      Pupici!

      Ștergere
  3. N-am incercat nimic din lista ta, dar am pus in wishlist samponul uscat cu aroma tropicala.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sper sa iti placa si tie la fel de mult. Pana acum e favoritul meu dintre sampoanele Batiste :)
      Pupici!

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Un concealer de calitate ascunde imperfectiunile tenului

Recenzie Carte si Film: Baiatul cu Pijamale in Dungi

CONCURS ANIVERSAR - 2 ANI de BLOGGING