Vine vara, gandul mi-e la vacanta

Buna ziua, fete frumoase!
Oare la ce ne gandim cu totii in aceasta perioada? Cred ca raspunsul este cat se poate de simplu. Ce poate fi mai relaxant decat o vacanta?

Examenele sunt si ele prezente dar in curand vor fi istorie si ma voi putea bucura in voie de o vacanta perfecta.
Pentru mine, vacanta ideala inseamna mare, inseamna liniste, inseamna persoana iubita, dar inseamna si o carte buna sau un serial pe masura.

Sunt la sezonul 2 din serialul One Tree Hill pe care imi doream de mult sa il vad, asa ca partea aceasta am rezolvat-o deja.
De carti frumoase nu duc lipsa. Ba chiar ma asteapta foarte multe carti necitite in biblioteca. Oare de ce am atat de mult carti necitite? Pentru ca mereu cumpar carti noi si atunci cand incep lecutra, incep cu cele mai recent achizitionate si mereu imi raman carti mai vechi pe care abia astept sa le citesc.
Dar sunt convinsa ca in vara asta voi bifa foarte multe dintre ele. Si stati linistite, ca voi veti fi primele care veti afla despre cele mai frumoase carti citite. :)


Mergem mai departe si incercam sa bifam si celelalte criterii pentru o vacanta ideala. Marea o pot gasi la Constanta, dar o pot gasi si intr-o locatie mai exotica. Am gasit bilete avion ieftine la Aerolines asa ca nu-mi raman decat sa aleg cu exactitate locatia si sa cumpar biletul cu pricina.
Voi alege un loc linistit cel mai probabil, dar nu ma dau inapoi nici de la orasele aglomerate cu multe magazine de colindat. :D

Persoana iubita e nelipsita si e criteriul cel mai important pentru ca vacanta mea sa fie intr-adevar perfecta. Chiar si daca as sta in casa toata vara si l-as avea pe el, nu m-as plictisi si as reveni din toamna cu forte proaspete.

Eu v-am spus cum arata vacanta perfecta pentru mine. Acum astept si impresiile voastre. :D Aveti aceleasi criterii pentru o vacanta minunata? Sau pentru voi sunt alte lucruri mai importante? Se afla lectura si printre hobby-urile voastre sau asteptati vara pentru a practica alte pasiuni?




Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Un concealer de calitate ascunde imperfectiunile tenului

Recenzie Carte si Film: Baiatul cu Pijamale in Dungi

CONCURS ANIVERSAR - 2 ANI de BLOGGING