Supravegheaza-ti casa!

Buna ziua, fete frumoase!

Voi cum aveti grija de casutele voastre?
Nu stiti la ce ma refer? Pai sa va dau mai multe detalii.

Eu, de ceva vreme, prefer sa nu ma mai uit la stiri pentru ca probabil as sta numai cu frica in san. Deja sunt o persoana foarte fricoasa, asa ca nu am nevoie sa aud tot felul de nenorociri ca sa nu mai ies din casa.

Dar totusi sunt constienta ca pericolele exista peste tot asa ca in orice situatie am la indemana mai multe remedii. Atunci cand vin seara de la facultate, sunt mereu atenta si mi-am luat si alte masuri de precautie cum ar fi aparatul cu electrosocuri. Stiu ca pare exagerat dar cu el ma simt mai in siguranta si stiu ca e o metoda prin care pot preveni ceva mult mai rau.

Insa atunci cand vine vorba despre casa in care locuiesc, voi apela la camere de supraveghere pentru exterior. Inca nu m-am mutat la casa insa in curand va fi gata si acesta va fi primul lucru de care voi avea grija. Am fost invatata sa locuiesc in apartament, unde incuiam usa si stiam ca nu poate intra nimeni. Insa de o curte trebuie sa avem grija si in alt mod. Persoanele straine mai putin educate, nu inteleg ce inseamna o poarta inchisa asa ca forteaza nota si e posibil sa ne trezim cu intrusi. Si cel mai bine ar fi sa avem casa dotata cu camere de supraveghere. Exista multe site-uri care comercializeaza astfel de echipamente. Eu le-am gasit la comenzi.ro, dar le puteti procura de unde va este voua la indemana.

Probabil ca intr-o casa supravegheata m-as simti mai linistita, desi pericolele nu sunt chiar atat de usor de evitat. Dar incercam totusi sa ne luam toate masurile de prevenire.

Si pentru ca aceste camere de supraveghere nu sunt folosite doar pentru acest scop, iata cum le-au utilizat cei de la Playtech pentru a castiga jocul de paintball impotriva echipei adverse.

Voi ce masuri de prevenire a pericolelor folositi in viata de zi cu zi? Dar pentru casuta voastra?


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Un concealer de calitate ascunde imperfectiunile tenului

Recenzie Carte si Film: Baiatul cu Pijamale in Dungi

CONCURS ANIVERSAR - 2 ANI de BLOGGING