Viitorul e aproape

Buna seara, fete frumoase!

Mai am inca un an si facultatea e gata. Si eu am facut mai mult decat cailalti colegi de-ai mei din liceu. Majoritatea dintre ei, daca nu chiar toti, au terminat facultatea de multa vreme, dar din pacate numai unii dintre ei activeaza in domeniul in care s-au specializat.
Spun din pacate, pentru ca desi poate si-ar dori locuri de munca in Bucuresti, in domeniul in care s-au pregatit atatia ani, nu au reusit sa izbandeasca si lucreaza in alte domenii, ca si personal necalificat, sau si mai rau, nu lucreaza deloc.

O varianta prin care sa iti cauti un loc de munca ar fi sa aplici pe site-uri destinate, cum ar fi Aptjob.ro. Acest site iti ofera in aceasta luna posibilitatea de a castiga o tableta. Tot ce trebuie sa faci este sa iti finalizezi sau sa iti faci CV-ul de la 0 pana la data de 27 mai.
Astfel ai sansa sa castigi o tableta, prin tragere la sorti. Fie doar si pentru aceasta sansa, merita sa iti inscrii cv-ul pe Aptjob si poate ai norocul sa fii recrutat de o firma care e dornica sa te aiba in echipa.

Pe acest site ai posibilitatea sa gasesti imediat job-urile disponibile pentru orasul tau, datorita unei interfete foarte usor de folosit. In plus, joburile se actualizeaza periodic asa ca vei fi la curent cu toate noile posibilitati de locuri de munca.

Din fericire pentru mine, treaba cu locul de munca va fi un pic mai facila, cel putin pentru urmatorii 4-5 ani.
Voi fi in rezidentiat o anumita perioada (diferita pentru fiecare specialitate), timp in care voi fi platita si voi avea un loc de munca asigurat.
Adevarata provocare insa, incepe imediat dupa ce termin rezidentiatul. Atunci voi fi singura, voi fi pe cont propriu si voi fi nevoita sa imi gasesc un loc de munca. Daca in spitalul in care mi-am facut rezidentiatul nu se scoate la concurs nici un post, atunci va trebuie sa caut post intr-un alt spital sau intr-o alta clinica. Daca resursele ma sustin, voi putea chiar sa imi deschid un cabinet. Dar pentru asta am nevoie de anumite specializari pentru ca nu toate permit practicarea intr-un cabinet privat.

Insa problema cu locurile de munca este universala si sper ca ceva sa se mai schimbe in urmatorii 6 ani, cam pana cand o sa fiu si eu pe cont propriu. :D


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Un concealer de calitate ascunde imperfectiunile tenului

Recenzie Carte si Film: Baiatul cu Pijamale in Dungi

CONCURS ANIVERSAR - 2 ANI de BLOGGING