Pentru un zambet frumos

Buna dimineata, fete frumoase!
Am ajuns oficial si in vacanta intersemestriala. Mi se parea o perioada foarte indepartata si ma gandeam cu jind la momentul in care voi ajunge in mijlocul ei.
Iata ca astazi pot spune cu mana pe suflet ca am parte de o zi extrem de relaanta, o zi pe care o pot petrece exact asa cum imi doresc, fara sa ma gandesc nici macar un minut la materiile noului semestru.

Mai am inca 3 sesiuni si abia atunci pot spune ca s-a terminat. Dar sunt constienta ca va incepe o perioada poate si mai grea, asa ca sincer, nu ma grabesc sa ajung acolo.

Imi place sa ma bucur de aceste clipe de student, fara griji in cea mai mare parte a anului. In afara de sesiune, nu ne gandim la nimic in afara de noi. Si asta ne place.

Daca va mai aduceti aminte, v-am vorbit si cu o alta ocazie despre Estetica Dentara Targoviste, mai exact despre un centru medical care ofera foarte multe servicii in acest sens.
Am ramas atunci foarte placut impresionata de ceea ce am aflat pe site-ul lor si mi-am dorit sa gasesc ceva asemanator si in Constanta. Inca sunt in cautari dar promit ca daca dau de unc entru atat de bine dotat, va voi povesti si voua. Poate sunt persoane din Constanta care ma pot ajuta, sau pe care ii voi ajuta eu atunci cand voi face descoperirea respectiva.


Sunt doua cabinete in drumul meu spre spital si m-ar tenta sa incerc sa le descopar. Dar pentru ca mereu am avut teama de stomatologi, ceva ma retine. Pana acum nu am mers decat la un singur stomatolog si poate m-am invatat cu el si imi e teama de schimbare. Insa este o schimbare pe care mi-o doresc si pe care neaparat o voi face.

Cainetele respective arata foarte bine, insa trebuie sa aflu mai multe detalii despre ele si abia apoi ma voi decide daca merita atentia mea.

Pentru ca dintisorii merita cele mai bune servicii si daca noi personal nu le putem acorda, trebuie sa gasim cele mai competente persoane care pot avea grija de dantura noastra. Asa cum va spuneam, aveam o mare teama de stomatologi dar in urma cu 2 ani pot spune ca am trecut peste aceasta fobie si chiar mi s-a parut o experienta foarte draguta. Consider ca stomatologul are cel mai important rol si el e cel care trebuie sa ne faca sa trecem peste temerile noastre si sa ne faca sa revenim cu drag, nu cu frica.

Sunteti de acord cu mine?


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Un concealer de calitate ascunde imperfectiunile tenului

Recenzie Carte si Film: Baiatul cu Pijamale in Dungi

CONCURS ANIVERSAR - 2 ANI de BLOGGING