Pentru prietenii necuvantatori

Buna, fetelor!

Cate dintre voi au acasa un mic prieten necuvantator? Un animalut zglobiu care va face ziua mai frumoasa atunci cand il vedeti. O pasare mititica ce va ciuguleste din palma de fiecare data cand va asezati la masa si nu va lasa sa terminati in liniste decat dupa ce o hraniti pe ea prima data. Un catel care va asteapta cu nerabdare sa ajungeti acasa si este cel mai fericit animal atunci cand va vede. Exemplele pot continua la nesfarsit.

Fie ca avem un cal, o broasca testoasa, un peste sau un canar, o pisica sau loialul caine, toti prietenii nostri necuvantatori au nevoie de noi pentru a fi sanatosi. Au nevoie de grija si de atentia noastra.

Am amintit de broasca testoasa pentru ca in ultima carte pe care am citit-o, era un personaj foarte simpatic. Se numea Raphael si mereu aparea in momentele cheie. Chiar ma gandesc la o broscuta testoasa pentru viitor. Cred ca ar fi un animal de compatie tare simpatic. Am aflat din carte ca are nevoie de miscare ca sa nu se ingrase. :))) Foarte amuzante momentele cu Raphael. Poate o sa cititi si voi cartea "Te astept" si o sa vedeti acolo despre ce vorbesc.

Si pentru ca ne intereseaza sanatatea lor, trebuie sa avem la indemana si un medic veterinar care sa ii urmareasca inca de cand ii aducem in casele noastre. Este bine sa aiba si ei un medic de familie la care sa putem apela ori de cate ori se iveste o problema. Si medicii veterinari trebuie sa fie in primul rand niste oameni deosebiti. Am vazut foarte multi medici veterinari care sunt extrem de reci cu bietele animalute lipsite de aparare. Nu ii pot intelege sub nici o forma dar apoi imi vin in minte medicii pentru oameni si am cateva exemple la fel de nepasatoare. Asa ca de ce ne mai miram?

La FanVet am gasit insa o echipa foarte draguta, mereu dispusa sa iti sara in ajutor. Cei de aici au o clinica in toata regula si daca vreodata as avea nevoie de medic pentru animalutele mele, o sa stiu unde sa apelez.
Imi doresc medici veterinari care sa imi inspire incredere, in care sa stiu ca imi pot lasa prietenul fara griji. Medici care sa ma faca sa cred ca totul va fi bine, chiar daca situatia nu este tocmai roz.
Mi-as dori chiar si pentru noi mai multi astfel de medici. Dar din pacate cei mai buni pleaca si raman tot mai multi nepasatori.



Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Un concealer de calitate ascunde imperfectiunile tenului

Recenzie Carte si Film: Baiatul cu Pijamale in Dungi

CONCURS ANIVERSAR - 2 ANI de BLOGGING