Pantofii potriviti

Buna fetelor!

Nu stiu voi cum sunteti, dar eu, atunci cand vine vorba despre pantofi sunt cea mai incantata persoana.
Am salvate la favorite o multime de magazine online de incaltaminte si mereu le analizez noile oferte. Asa am dat si peste acest magazin online - Seduce by Constantin. Este un magazin ce comercializeaza incaltaminte de inalta calitate si pantofi care au niste modele superbe. Am ramas foarte impresionata de o pereche de pantofi de mireasa si deja mintea mea flutura din nou la acel eveniment care va veni intr-o zi.


Vreau ca pantofii de mireasa sa fie speciali. Sa nu fie ceva comun, ceva obisnuit pentru orice eveniment. Nu! Pantofii de mireasa trebuie sa fie potriviti exclusiv pentru ziua cea mai importanta din viata mea. Dar trebuie sa fie si foarte comozi. Pentru ca voi sta incaltata cu ei intreaga zi si nu imi permit sa schiopatez din cauza bataturilor sau durerilor ce vor surveni.

Un alt lucru care imi place nespus la Seduce by Constantin este si faptul ca ei realizeaza pantofi la comanda. Asa ca daca esti intre numere sau daca iti doresti un model dar pe o alta combinatie de culori ori pur si simplu vrei sa iti desenezi tu pantofii pentru marele eveniment, cei de la acest magazin online pun in practica toate dorintele noastre.

Mi se pare minunat sa am o pereche de pantofi unici, care sa mi se potriveasca numai mie. Chiar daca probabil pretul ar fi un pic mai ridicat, as fi dispusa oricand sa platesc pentru calitate.

Calitatea trebuie sa primeze intotdeauna, mai ales la pantofi. Cusaturile trebuie sa fie foarte rezistente, la fel tocul pentru ca eu am mai avut supriza neplacuta ca acesta sa se rupa. V-am povestit de patania mea cu acele botine negre care de altfel aratau chiar foarte bine. Dar aspectul nu este totul. Fara calitate, aspectul este zero.
Calapodul trebuie sa fie unul potrivit piciorului meu pentru ca eu sa ma simt confortabil purtand acei pantofi. Asa ca o pereche de pantofi realizati la comanda cred ca ar fi ideali. Daca nu pentru o pereche de pantofi pe care sa ii port eu la diverse ocazii, cel putin pentru pantofii de mireasa cred din tot sufletul ca se merita investitia.

Daca nu voi gasi perechea de pantofi perfecti pentru piciorul meu, cu siguranta voi gasi un model pe care producatorii sa il creeze pentru a mi se potrivi.

Voi aveti pantofi facuti pe comanda? Cum vi se pare aceasta idee?



Comentarii

  1. nu am pantofi pe comanda, dar mi se pare o idee foarte buna, mai ales pentru persoanele cu numar prea mic sau prea mare care isi gasesc greu incaltaminte.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da. :) sau pentru persoanele cu piciore inguste sau mai late. am o colega care nu isi gaseste niciodata sandale pentru ca are piciorul foarte ingust si ii aluneca :))

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Un concealer de calitate ascunde imperfectiunile tenului

Recenzie Carte si Film: Baiatul cu Pijamale in Dungi

CONCURS ANIVERSAR - 2 ANI de BLOGGING