Ne pregatim de toamna cu ceasurile potrivite

Buna, fetelor!

V-am vorbit despre ceasuri de foarte multe ori dar cred ca nu este inca un subiect care s-a epuizat. Ar fi multe de spus despre ele si eu as putea vorbi ore intregi. :)

Imi plac mult ceasurile chiar daca povestea noastra de iubire nu a inceput exact asa cum mi-as fi dorit. Imi aduc aminte cat mi-am dorit primul meu ceas cu un cadran mare. :) Pana atunci avusesem doar ceasuri micute, cele mai multe imprumutate de la mami. Dar primul ceas a fost ceasul perfect. Avea curea lila, cadran mare, cu argintiu si un crocodil discret imprimat sub cifre. Foarte mult mi-a placut acel ceas.
Il purtam peste tot in primele zile, dupa care din ce in ce mai rarut. Si cam asa s-a intamplat cu fiecare ceas cumparat ulterior.

Dar acum totul s-a schimbat. M-am maturizat si consider ca ceasurile nu trebuie sa ne lipseasca sub nici o forma. :)
Asa ca de fiecare data cand am ocazia sa aleg un ceas, o fac fara sa stau prea mult pe ganduri.

Am ales un ceas chiar si pentru a-l oferi cadou si m-am bucurat si eu cand am vazut fericirea din ochii celei care l-a primit. Imi place sa fac doar cadouri utile, asa ca de cele mai multe ori ma interesez inainte, in conditiile in care imi este posibil acest lucru. :)

Si pentru ca vara e aproape de final si toamna ne bate la usa, m-am gandit sa va arat ce ceasuri as alege eu pentru anotimpul ce vine. :)


Desi iubesc ceasurile albe, atunci cand frigul isi face aparitia, ma indrept mai mult spre cele in culori mai inchise, sau spre cele metalice. Asa ca astazi ne vom ocupa de ele. O sa va arat cateva modele care mie mi-au atras atentia. :)

Curelele negre mi se par foarte elegante si in functie de dimensiunea cadranului, le-as vedea purtate chiar si alaturi de o rochita mai eleganta. Bineinteles ca pentru aceasta situatie as alege un cadran mai micut, mai fin.

Ceasurile cu bratara metalica mi se par ideale pentru acest sezon. Am si eu unul pe care il iubesc si il port ori de cate ori am ocazia.
Acesta cu (,) cadranul negru arata chiar si mai elegant. Imi place si dimensiunea pentru ca desi ma orientez spre cele imense de obicei, si cele medii au ceva ce ma atrage.

Si pentru ca nu pot sta foarte mult departe de alb, am ales ceasul in combinatia perfecta:
Spuneti si voi daca nu e superb. Mie imi place cel mai mult din cele prezentate, pentru ca, desi are acele insertii albe, bratara e totusi metalica si asta o face perfecta pentru toamna. :)

Voi ce ceasuri preferati in sezonul rece? :)


Comentarii

  1. Oo, da, ultimul imi place si mie foarte mult! :P Si eu m-am hotarat sa investesc intr-un ceas de calitate anul acesta, asa ca am gasit modelul perfect, e putin mai scump, trebuie sa mai strang banuti, dar o sa mi-l cumpar cu siguranta.
    Foarte dragute propunerile tale!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ma bucur sa aflu ca avem aceleasi gusturi. :D
      un ceas de calitate chiar merita o investitie mai mare. iti doresc sa reusesti sa strangi banutii cat mai rapid. :)
      pupici!

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Un concealer de calitate ascunde imperfectiunile tenului

Recenzie Carte si Film: Baiatul cu Pijamale in Dungi

CONCURS ANIVERSAR - 2 ANI de BLOGGING