OOTD: Plimbare de Duminica

Buna dimineata, fete dragi!
Incepem astazi o noua saptamana ce pare a fi mai buna decat cea care tocmai s-a incheiat. Sper ca aveti si voi acelasi feeling :)

In afara de cateva dezamagiri peste care am reusit sa trec (sau nu), duminica a fost totusi foarte frumoasa. Am iesit la plimbare alaturi de iubitul meu, dupa care i-am luat si pe cumnatei cu noi si am iesit la o pizza un suc. Daca nu ati incercat inca Prigat Limonada cu menta, eu zic sa ii dati o sansa. A devenit preferatul meu de la o vreme. Mi se pare foarte racoritor si senzational de bun. :D

Am purtat tricoul alb Bershka pe care l-am luat de la Kurtmann si o fusta colorata, care sa invioreze tinuta. O am de ceva vreme dar nu am purtat-o atat de mult pe cat mi-ar placea. Insa in aceasta vara probabil o sa fie mai prezenta in tinutele mele.
Chiar ma bucur ca am ales acest tricou alb de la Bershka, pentru ca nu aveam nimic simplu care sa se mearga cu toate fustele colorate. Acesta e genial si nici ca puteam alege ceva mai potrivit.
Din pacate acum nu mai este pe stoc pe alb, dar il gasiti pe cel beige, care este destul de asemenator.

Si pentru ca v-am spus tot ce aveam pe suflet, sa curga pozele, zic:



Am purtat:
Tricou Bershka via Kurtmann (similar aici)
Fusta Local Store
Sandale BFashion
Ochelari Firmoo


Comentarii

  1. Very cute look. Love your skirt!

    http://www.thefashionstirfry.com

    RăspundețiȘtergere
  2. Aaa, cum de n-am vazut eu tricoul asta?! Imi place atat de mult incat imi trebuie! :D
    Iar fustita...e delicioasa cu bulinele si cu nuanta zmeurie!
    Tinuta simpla si de efect! Definetely: like! :)
    Pupicei, frumusico!

    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. hihi :D ms mult, draga mea Ilda!
      chiar e un must have tricoul asta. merge purtat intr-o multime de combinatii :D
      ma bucur mult ca iti place
      pupicei, scumpa mea :*

      Ștergere
  3. Ce-mi place bulinata!! Să le porți cu drag în continuare :)
    Te pup

    RăspundețiȘtergere
  4. Îmi place! ♥
    Să te bucuri de timp frumos! ♥

    RăspundețiȘtergere
  5. am zis eu de cand ai facut postarea cu produsele de la kurtmann ca-mi place tricoul si-mi sustin parerea! foarte fain.simplu, dar de efect. imi place si fusta. chit ca eu nu prea le port. acum mi s-a pus pata pe o rochita d-aia lunga...am zis eu ca ar fi cazul sa ma mai invat cu rochiile/fustele, ca e pacat. sa vedem cat reusesc ce mi-am propus

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ma bucur mult ca iti place. am zis si ma repet.. este super practic. :D
      si eu eram la fel.. nu purtam deloc fuste si rochii, dar vara asta mi-am propus sa port doar asta. :D
      pupici!

      Ștergere
  6. eu care nu-s cu fustele, dar asta chiar imi place :).

    am baut doar prigat limonada cu zmeura - buuuna, desi nu ma asteptam la foarte multe din partea ei.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ma bucur sa aud asta. :D:D poate te vad si pe tine in fustite. :D ca nici eu nu eram cu ele pana anul asta :)

      cu zmeura nu am incercat.. dar m-ai facut curioasa. :D
      puup!

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Un concealer de calitate ascunde imperfectiunile tenului

Recenzie Carte si Film: Baiatul cu Pijamale in Dungi

CONCURS ANIVERSAR - 2 ANI de BLOGGING