Un machiaj simplu pentru o Frumusete de zi cu zi

Buna, fetelor!
Nu stiu cum e vremea la voi dar pe mine ma deprima aceasta toamna deghizata in primavara. Am impresia ca vrea sa ne pacaleasca, dar mi-am dat eu seama ca e toamna urata si mohorata. Sper sa plece cat mai repede si sa lase si primavara sa isi faca de cap.

Dar pentru ca noi trebuie sa fim frumoase in fiecare zi, indiferent de vreme, am pregatit pentru astazi un machiaj simplu, realizat cu ajutorul produselor primite de la Oriflame, din colectia The One.


Pentru ten am folosit toate produsele din gama Frumusete de zi cu zi, adica fondul de ten, pudra si concealer-ul Iluskin.
Fondul de ten se intinde foarte bine, datorita unei consistente mai fluide decat a altora pe care le-am incercat.
Desi nuanta nu este potrivita pentru mine, am remediat asta cu ajutorul pudrei Iluskin care este ceva mai deschisa.
Aceasta matifiaza extrem de bine si chiar rezista acest efect matifiant aproape intreaga zi, in functie de temperatura de afara. :)
Concealer-ul mi-a ascuns destul de bine cearcanele, desi pot spune ca sunt destul de norocoasa in aceasta privinta pentru ca sunt foarte timide si apar destul de rarut. Dar corectorul Iluskin si-a facut bine treaba si m-a ajutat cu aceasta problema.

Fondul de ten impreuna cu pudra realizeaza si o foarte buna baza pentru fardul de pleoape, peste care am aplicat ulterior fardul crema in nuanta Golden Brown. L-am aplicat doar pe pleoapa mobila si l-am estompat bine in pliu. Mi-a placut enorm rezultatul si o sa il folosesc de fiecare data cand imi doresc un machiaj simplu, dar de efect.

Am completat machiajul ochilor cu Rimelul Volume Blast pe care pot declara ca il iubesc. Separa genele foarte bine si chiar le ofera alungire si volum. Poate nu vi se pare nimic spectaculos la genele mele dar ma repet: genele mele sunt aproape invizibile inainte de aplicarea rimelului asa ca rezultatul este unul Wow pentru mine.
Imi place mult periuta rimelului. Este mica si foarte precisa si isi face treaba foarte bine.

Pentru buze am ales varianta mai deschisa dintre cele doua gloss-uri primite, pentru ca este mai purtabila pentru o zi obisnuita. Desi preferatul meu este cel trandafiriu, il pastrez pe acela pentru o ocazie mai speciala. :D

Asa cum ati observat in prima fotografie, si pentru unghii am ales aceeasi culoare ca si pentru pleoape :D
Adica am folosit oja in nuanta Capuccino de care m-am indragostit. Desi la prima vedere nu pare a fi pe gustul meu, imi place foarte mult si cred ca o voi purta destul de des.
Acum este a 3-a zi de purtare si doar s-a tocit usor la varfuri, in rest arata la fel de bine ca si in prima zi.


Daca ati uitat cum arata produsele, va reamintesc:

Voi ce produse din colectia The One ati folosi pentru un machiaj de zi cu zi?


Comentarii

  1. Foarte dragut machiajul, oja de pe unghii este superba

    gya-make-up.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
  2. super drăguț!!! și mie îmi place să port așa :)
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  3. Eşti foarte frumoasă, Diana! :-)
    Îmi place că ai ales să faci un machiaj delicat, finuţ! ♥

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. iti multumesc, draga mea! esti o scumpa :)
      ma bucur ca iti place
      pupici!

      Ștergere
  4. Frumoasa, frumoasa!!! :)
    Mi-a placut prezentarea ta, Dienusa!
    Pupicei!

    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
  5. dragut foc! acum ma pun sa fac si eu o postare despre produsele primite!

    RăspundețiȘtergere
  6. Foarte draguta oja, iar tu esti foarte cute!

    RăspundețiȘtergere
  7. machiajul asta e foarte potrivit si pentru mine, tre' sa-l incerc! ;)

    RăspundețiȘtergere
  8. Imi place mult machiajul,este simplu si delicat! :)

    De acum ma gasesti la : http://gina-ionela-writeincolours.blogspot.ro/

    Te pup! :*

    RăspundețiȘtergere
  9. foarte dragut machiajul...o sa il incerc si eu! te astept pe blogul meu :)
    http://totallycoolarts.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ma bucur ca iti place :)
      astept sa il vad si la tine
      pupici!

      Ștergere
  10. foarte dragut machiajul si eu aleg tot machiajul mai natural :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ma bucur ca iti place. :) E un machiaj ce merge folosit zilnic :)
      pupici!

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Un concealer de calitate ascunde imperfectiunile tenului

Recenzie Carte si Film: Baiatul cu Pijamale in Dungi

CONCURS ANIVERSAR - 2 ANI de BLOGGING