Cartea saptamanii: In Pericol

Buna, fetelor!
Iata-ne ajunse si la inceputul lunii Mai. Am intrat deja in ultima luna de primavara si vremea prielnica nu pare deloc sa fie aproape de noi. Afara ceata incepe sa se ridice usor, dar inca nu vad nici un semn ca s-ar insenina prea curand. E mohorat si parca nu am nici un chef de distractie. Atunci cand vremea nu te imbie, e greu sa iti gasesti inspiratia. Dar tinand cont ca este o zi libera, pentru mine si pentru multe alte persoane, trebuie sa incercam sa celebram asta intr-un fel. Daca ii am alaturi pe cei dragi, atunci cu siguranta ma voi simti fericita.

Dar pentru ca desi astazi este 1 Mai, este mai intai de toate Joi si noi trebuie sa ne tinem de treaba si sa nu va dezamagim. Impreuna cu inca 3 prietene, am pregatit pentru voi niste recenzii foarte interesante, care speram sa va starneasca pofta de lectura. :)

Pentru astazi eu am ales cartea In pericol, ultima din cele primite de la libraria mea de suflet.
Este o carte care mi-a starnit multe ganduri si sentimente, unele placute, altele mai putin placute.
Si sa va spun de ce.

In prima parte a avut mai multe scene "intime" decat pe placul meu si au fost anumite cuvinte care m-au deranjat. Dar depinde de gusturile fiecarei persoane, pentru ca poate sunt eu mai pudica :))
Dar apoi toata actiunea s-a focalizat pe recuperarea fiice rapite si totul a fost mult mai palpitant.

Fiica unei importante femei de afaceri a fost rapida de catre o banda de pirati musulmani. Hector Cross este cel care va trebui sa se ocupe de operatiunea de salvare. Pune la cale 3 planuri prin care sa iasa din tara arabilor, dar 2 dintre ele esueaza si trebuie sa isi dea seama imediat cum sa faca sa isi duca acasa noua iubita si pe fiica acesteia, torturata peste masura de catre rapitorii ei.

Foarte multi morti si foarte multe tentative de escapada care dau gres. Suspansul a fost prezent pe tot parcursul cartii si asta m-a facut sa trec mai usor peste prima parte de care va spuneam mai sus. Daca imi place firul narativ si actiunea este foarte buna, pot trece peste mici pasaje care nu sunt pe gustul meu.

Mi-a placut de Hector pentru ca a dat dovada de multa stapanire de sine pe tot parcursul cartii si a facut tot ce i-a stat in puteri pentru a o salva pe Cayla, fata rapita.
Desi la inceput s-ar parea ca motivul acestei actiuni a fost rascumpararea, de fapt seicul a avut cu totul alte intentii. Toata aceasta rapire a fost pusa la cale pentru a-l prinde pe Hector, seful securitatii Bannock Oil. Seicul are un interes personal in a-l elimina pe acesta, iar Cayla este doar de fatada.
Nu va spun care sunt motivele pentru care arabii il cauta pe Hector si nici daca acesta cade in mainile musulmanilor. Va las pe voi sa descoperiti, pentru ca sunt o multime de rasturnari de situatie si de secrete ce asteapta sa iasa la iveala :D

Daca v-am facut curioase, sa stiti ca puteti gasi cartea in aceasta librarie online, la pretul de 27 de lei, redusa de la 45 de lei. In plus, beneficiati de transport gratuit, indiferent de valoarea comenzii.

Acum haideti sa trecem si pe la colegele mele, pentru a gasi inspiratie pentru viitoare cumparaturi de carti :D

Alina
Ana
Gabriela


Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Un concealer de calitate ascunde imperfectiunile tenului

Recenzie Carte si Film: Baiatul cu Pijamale in Dungi

CONCURS ANIVERSAR - 2 ANI de BLOGGING