De 15 ani, Danone!

Buna, fetelor!
Astazi abordam un subiect diferit de ceea ce vedeti zilnic pe blog, dar consider ca diversitatea este cea care ne mentine in forma. :)

Oare exista cineva care nu a mancat cel putin un iaurt Danone? Ei bine, probabil exista, dar cred ca sunt foarte putine acele persoane, in comparatie cu marea masa din populatie care foloseste si indrageste aceste produse.
Bineinteles ca si eu fac parte din categoria consumatorilor si cel putin in ultimul an, de cand mi-am schimbat un pic alimentatia, aceasta se bazeaza foarte mult pe diverse preparate lactate, iar iaurturile sunt de departe preferatele mele.

Niciodata nu imi lipseste iaurtul din frigider iar daca intr-o dimineata ma trezesc cumva ca am uitat sa refac stocul, ma simt pierduta, pentru ca zilnic am nevoie de doza mea de iaurturi.
Preferatele mele sunt Oikos si Cremoso. Ambele au acel ceva care ma face sa ma reintorc de fiecare data. Ultimul incercat este Cremoso cu piersici care imi place la nebunie. Este intr-adevar ceva special si se diferentiaza de marea masa a iaurturilor obisnuite. La fel am patit si cu Oikos. Am avut o perioada in care il consumam zilnic si nu ma saturam de el.
Pentru cei care nu stiau, pe 15 mai s-au implinit 15 ani de cand Danone a scos pe piata din Romania primul iaurt. Iar de atunci si-au imbunatatit constant palmaresul, aducand lumii ceea ce se cerea. Au scos pe piata noi game si noi variante de iaurturi, pentru a mulumi toate gusturile iar acum sunt de departe cei mai cunoscuti producatori de iaurturi din Romania.

Danone intra in cel de-al 16-lea am cu o noua interfata a site-ului si cu noi povesti de impartasit. Am aflat de acolo ca de fapt iaurturile Danone au prins viata in 1919 in Spania, la Barcelona, unde Isaac Carusso si-a numit iaurturile dupa numele fiului sau - Daniel.


O multime de informatii despre beneficiile iaurtului sunt de asemenea prezentate pe larg intr-o categorie de pe site. Acesta este foarte usor de folosit, cu un aspect deloc aglomerat, in care s-ar descurca oricine, indiferent de gradul de cunostinte in domeniul It.
Chiar si culorile predominante pe site sunt alb si albastru, exact ca si logo-ul Danone.

In plus, as fi adaugat la descrierile produselor si un pret de referinta, pentru a sti la ce sa ma astept atunci cand merg in magazin. Desi sunt constienta ca vor exista diferente, ar fi utila o astfel de informatie, pentru a ne feri de comerciantii care umfla preturile extrem de mult.

Si un alt lucru pe care mi-as dori sa il vad pe site, desi aici probabil intervine si pasiunea mea pentru gatit, ar fi cateva retete de top pe baza de iaurt. Am vazut si la Junior Chef o multime de retete pentru ca au avut special o astfel de proba si mi-ar fi placut sa le regasesc pe site. :)

Voi ce lucruri interesante at aflat de pe site-ul Danone?


Comentarii

  1. very nice selection!

    x Maria
    New outfit up on my blog
    featuring a wonderful color block bag
    www.retrostreetstation.blogspot.de

    RăspundețiȘtergere
  2. La multi ani, Danone!
    Frumoasa campania;)
    http://zambetdeinger.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
  3. trebuie sa recunosc ca pe cele oikos nu e-am bagat in seama. rusine mie :)).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mie imi plac foarte, foarte mult.. :D
      chiar as fi curioasa daca iti plac si tie :D

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Un concealer de calitate ascunde imperfectiunile tenului

Recenzie Carte si Film: Baiatul cu Pijamale in Dungi

CONCURS ANIVERSAR - 2 ANI de BLOGGING