The Procrastinating Beauty Blogger Tag

Buna fetelor!
Nu am mai facut de foarte mult timp un tag si chiar imi era dor. Cand am vazut ca Alina m-a invitat la acesta, am spus ca trebuie neaparat sa imi gasesc un pic de timp liber pentru a-l completa.
Asa ca iata-ne astazi:

1. Name a beauty regime that you rarely do? - Numeste o etapa de infrumusetare pe care rar o faci?
Daca eram intrebata acum un an de zile, aveam un pomelnic de spus aici.. dar acum pot spune doar ca mai sar peste ingrijirea talpilor si folosesc destul de rar crema si scrub-ul. Dar chiar si aici imi mai aduc aminte din cand in cand si le mai rasfat si pe ele.

2. Is washing your make-up brushes something that you do regularly? - Iti speli pensulele de machiaj cu regularitate?
Da, le spal destul de des. Imi place sa le stiu curate. Din pacate nu am timp sa le spal atat de des pe cat mi-as dori, dar trebuie sa imi gasesc mereu timp si pentru ele.

3. How long will you last with chipped nail polish? Cat timp rezisti cu oja sarita de pe unghii?
Nu rezist cu oja sarita de pe unghii. Foarte rar stau o zi in acest fel... doar daca efectiv nu am timpul necesar. Dar de obicei pe mine ma tine oja cel putin o saptamana, acesta fiind si intervalul la care imi refac manichiura. Asa ca mi se intampla destul de rar sa imi sara oja.. :D:D

4. How long will you put off buying/replacing a beauty product, even if you need it? - Cat timp iti ia sa recumperi un produs de beauty, daca ai nevoie de el?
Nu raman fara anumite produse de beauty. Mereu am cate 1-2-3 de rezerva.. :))) Nu este ok nici asa, dar de multe ori nu pot rezista in fata rafturilor de cosmetice. :)

5. What is your worst beauty habit? - Care este cel mai rau obicei de beauty?
Nu as sti ce sa raspund la aceasta intrebare. :D Dar o sa raspund si eu ca Alina. Am avut o perioada in care foloseam mastile pentru fata aproape zilnic. Si acum le ador dar incerc sa nu le mai folosesc atat de des pentru ca nici macar un astfel de rasfat nu este eficient daca e folosit in exces.

6. Name something non-beauty related that you put off doing all the time? - Numeste un lucru nelegat de frumusete pe care il amani mereu?
Are oarecum legatura cu frumusetea, dar sa zicem ca intra la capitolul comenzi pe internet. :)) Aman comanda iHerb de foarte mult timp. Nu stiu ce ma retine. Am o gramada de produse in wishlist si deja mi-am pus si produsele in cos. Dar tot o sa plasez eu comanda intr-o zi.. si atunci sper sa fie cu noroc. :D

7. When going out somewhere, do you leave getting ready to the last minute? - Cand te pregatesti de iesit, lasi aranjarea pe ultima suta de metri?
De obicei ma apuc cu o ora sau chiar doua inainte.... dar cand mai sunt 5 minute pana cand trebuie sa ies, atunci imi dau seama ca parul nu sta cum trebuie, sau ca bluza nu e cea potrivita.. si ma apuca schimbarile... si mereu intarzii.. :(

8. Can you commit to spending bans? - Poti sa faci limitari de shopping? (project pan)
Am reusit o foarte mare perioada sa ma abtin de la cumparaturi. Chiar si acum ma limitez, desi mai plasez cate o comanda micuta pe ici, pe colo. Dar chiar am fost si in Dm si cu mare greutate am reusit sa plec de acolo fara un gel de dus care mirosea demential. M-am gandit ca mai am o gramada neincepute si e cazul sa nu mai cumpar. :D

9. How organized is your make-up and nail polish collections? - Cum iti organizezi cosmeticele si colectia de oje?
Pastrez de fiecare data cutiile care imi plac, asa cum au fost cele de la Elemental. Incerc sa le restaurez, sa zicem asa, si sa le folosesc pe post de cutii pentru produsele de make-up. V-am aratat chiar si intr-o postare de tip DIY, un organizer pentru produsele mele cosmetice. Daca nu vi-l mai amintiti, gasiti postarea aici.

 Acestea au fost intrebarile. Sper ca v-a placut tagul de astazi si sper sa il preluati si voi. Abia astept sa va citesc raspunsurile. Pentru cele care nu aveti blog, va astept raspunsurile in comentarii.


   

Comentarii

  1. chiar un pomelnic?? :)))

    vad ca avem destul de multe lucruri in comun :).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da... nu eram responsabila deloc si faceam unele chestii doar cand imi aduceam aminte.. :D Acum rar omit cate ceva.. :D
      pupici!

      Ștergere
  2. Ne asemanam pe alocuri!:)
    Inainte de a da comanda pe iHerb, intreaba-ma daca a sosit a mea - are 3 saptamani si nu da semn, dar ma voi impacienta dupa 4-5 saptamani!:)) Deocamdata am doar nerabdare!

    Cred ca stii ca prima comanda a venit dupa vreo luna si jumatate si mi-au trebuit doi ani ca sa uit asta! Nu-mi aminteam ce interval a trecut dar acum am vazut ca exista un istoric si ca poti verifica!

    Pup, Dienusa!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. tocmai din acest motiv imi e teama sa plasez comanda. Am citit ca s-au pierdut suficiente colete astfel incat sa imi creeze o neliniste.
      Sper sa iti soseasca pachetelul, chiar daca ajunge cu intarziere
      sper ca intr-o zi sa imi pot face curaj si sa plasez si eu o comanda micuta
      te pupacesc!

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Un concealer de calitate ascunde imperfectiunile tenului

Recenzie Carte si Film: Baiatul cu Pijamale in Dungi

CONCURS ANIVERSAR - 2 ANI de BLOGGING