Din revistele lunii Octombrie: Joy

Buna fetelor!
Din ce am observat, v-a placut postarea in care am rasfoit impreuna revista Unica de octombrie. Sper sa nu ma insel. Din acest motiv, mi-am facut putin curaj si astazi va invit sa mai rasfoim impreuna o revista. Este vorba despre Joy.
Imi doream mult sa o gasesc, datorita cadoului din aceasta luna si anume o paletuta cu farduri pentru pleaope, un creion dermatograf negru si un rimel negru. O voiam pentru ca sunt dependenta de astfel de paletute si nu pot rezista in fata lor.
Am citit pe alte bloguri cateva parerei negative despre paletuta dar eu tot am cautat-o. Am intrebat la peste 10 chioscuri de ziare si am gasit-o intr-un final miercuri. Era singura de la acel chiosc asa ca m-am grabit sa o cumpar.
A costat 10 lei si a inlclus paletuta cu 7 farduri pentru a realiza 3 machiaje diferite, un rimel, un creion si 3 mostre: Nivea Aqua Effect - crema de noapte, crema de zi si demachiant.

Pentru inceput, vreau sa va prezint kitul de smokey eyes:
Imi place micul tutorial din partea stanga. Este foarte util pentru fetele incepatoare. Daca urmati pasii, veti reusi sa realizati un machiaj foarte dragut.
Fardurile nu mi se par prafoase, ba chiar cred ca sunt super ok.
Nuantele deschise nu se vad foarte bine, dar in compozitia machiajului arata super. Negrul mi se pare destul de pigmentat. In schimb mi-as fi dorit ca maro-ul sa fi fost ceva mai accentuat.
Creionul are o culoare intensa care imi place. Cred ca o sa ne intelegem bine. Este destul de cremos si asta caut la un dermatograf. Rimelul este ok, nu este uscat, dar cateodata, periuta se incarca excesiv. Pot scapa de aceasta problema cu ajutorul unul servetel, dar mi-as fi dorit sa nu fi existat.

Am realizat si un machiaj cu nuantele de maro. Mi-a placut foarte mult rezultatul si l-am purtat ieri cu mare placere. A rezistat destul de bine cam 8 ore dupa care a inceput sa se stranga usor in pliu.

Fotografiile sunt facute dupa aproximativ 7 ore de la realizarea machiajului:
Rimelul folosit este cel din acest kit.

Am vorbit despre cadouri si acum e timpul sa va arat si cateva articole interesante pe care le-am descoperit in revista. Nu vi le pot arata pe toate cele care mi-au placut, pentru ca ar fi insemnat sa va arat cam jumatate de revista.. :))
Dar sa vedem ce am ales:
Am descoperit niste bratari foarte simpatice, din dantela. Imi plac tare mult dar mi se par prea scumpe. Insa, o sa caut material si o sa incerc sa realizez si eu una. :D Daca o sa reusesc, o sa v-o arat intr-o postare DIY.

Intr-o selectie a unor accesorii de pe MyCloset.ro, am descoperit si 3 perechi de botine de care m-am indragostit imediat. Este vorba despre Rock, Red passion si Floral.

Am fost placut surprinsa sa descopar articolul cu produsele Essence. :) Am trecut deja pe lista de cumparaturi Fondul de ten All About Matt. Voi ce parere aveti despre el?

Bineinteles ca printre preferatele mele a fost si sectiunea de recomandari carti. :D Deja lista mea se mareste pe zi ce trece. :D

Pentru final, am ales pentru voi un tutorial foarte dragut. Am de gand sa il incerc si eu chiar maine si sa vedem ce va iesi. Daca voi avea un rezultat ok, poate ma incumet si vi-l arat aici sau pe pagina de facebook. :)

Sper ca v-a placut si postarea de astazi si daca mai cumpar alte reviste, va voi invita sa le resfoim impreuna. :)



Comentarii

  1. Eu am primit revista Joy gratuit,in urma chestionarului completat in vara...revista era simpla,fara cadou,doar mostrele erau inserate.Sincer,chiar daca n-as fi primit-o,nu m-ar fi tentat sa o achizitionez impreuna cu trusa aceasta,pentru ca din alte reviste care au mai oferit de-a lungul timpului astfel de truse calitatea era indoielnica.Daca aceasta trusa chiar este ok,atunci este foarte bine.Sa o folosesti cu placere.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc frumos. Mie imi place trusa, dar depinde si de asteptari. :D Eu citisem multe review-uri negative si m-a surprins placut.. :D Dar repet, depinde de asteptari :)
      pupici!

      Ștergere
  2. e dragalasa trusa, desi eu clar as fi folosit-o din ani in pasti! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. eu chiar o folosesc aproape zilnic.. asa mi se intampla cu fiecare lucru nou.. :)))
      pupici!

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Un concealer de calitate ascunde imperfectiunile tenului

Recenzie Carte si Film: Baiatul cu Pijamale in Dungi

CONCURS ANIVERSAR - 2 ANI de BLOGGING