Cremă-gel de zi Optimals Matte Touch - review








Hello Girlz!!!

V-am promis aici ca o sa fac o postare separata cu crema-gel de zi din aceeasi gama... asa ca astazi vin cu acest review. :D

Puteti gasi aceasta crema de zi in aproape toate brosurile Oriflame la un pret standard de 35 de lei pentru 50 ml. dar poate fi cumparata si la oferte mult mai bune. In brosura curenta poate fi cumparata la 19.99 lei.

Borcanelul este la fel ca cel al cremei de noapte. Difera doar un pic culoarea capacului: crema de zi are capacul un verde mai deschis decat cea de noapte.

Si aceasta crema contine extract de mesteacan alb.... dar contine si 3 parabeni si parfum.

Consistenta acestei creme difera de cea a cremei de noapte... Chiar daca este tot o crema-gel... nu mi se pare ca ar avea consistenta de gel ci este chiar opaca:




Pruducatorii ne spun:
Formulă matifiantă eficientă, cu microsfere care absorb excesul de sebum din piele. Tenul are un aspect mai neted, mai proaspăt şi echilibrat, conferindu-i hidratare şi finisaj mat. FPS 10

Acum sa va spun ce am observat eu la aceasta crema:
-aplicata intr-un strat un pic mai gros decat este necesar.... formeaza niste scamitze la cateva ore de la aplicare.... ceea ce mi se pare foarte inestetic
-aplicat intr-un strat foarte foarte subtire... hidrateaza bine pielea si nu mai formeaza scamite...
-despre efectul matifiant pot spune ca nu l-am prea observat... tenul meu straluceste inestetic la cel mult o ora de la aplicare...
Deci... ca si crema matifianta nu este buna.. poate doar ca si crema hidratanta sa isi faca bine treaba.
Probabil are si efect matifiant la alte persoane.. dar cu tenul meu nu se comporta foarte ok.

Nota mea este 6 si nu o voi mai recumpara... Desi in primele zile mi se parea foarte buna... dupa o folosire indelungata am observat exact efectele pe care le are asupra tenului meu.

Abia astept sa o termin sa pot incerca si alta crema matifianta. :D

Voi ati folosit acest produs? ce parere aveti despre el?

















Comentarii

  1. Nici eu nu am fost foarte multumita de aceasta crema, mai ales din cauza scamutelor. In schimb, am fost incantata de o lotiune matifianta (sub forma de tub) din aceea gama (Optimals verde).Nu stiu daca mai exista, dar in liceu am folosit-o cativa ani la rand).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. deci nu sunt singura care a avut o intalnire nefericita cu aceasta crema... :D
      nu am vazut lotiunea de care spui... e posibil sa nu mai fie... cei de la oriflame scot de obicei produsele bune. :)))
      te pup!

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Un concealer de calitate ascunde imperfectiunile tenului

Recenzie Carte si Film: Baiatul cu Pijamale in Dungi

CONCURS ANIVERSAR - 2 ANI de BLOGGING