Top 5: Cele mai folosite aplicatii de pe telefonul mobil

Buna dimineata, fete frumoase!
Am reusit sa trec cu bine de maratonul examenelor. Nu s-a terminat inca sesiunea dar am avut cateva zile de foc cu examene in fiecare zi si ma bucur ca am trecut cu bine de ele. :D

Asa ca astazi sunt acasa si pot sa ma ocup de blog asa cum imi doresc. :) Imi era chiar dor sa mai stau dimineata in pat, cu laptopul in brate si cu o cana de compot langa mine. :D

Am vazut aceasta postare la mai multe bloggerite si mi s-a parut tare interesanta asa ca m-am gandit sa va povestec si eu despre cele mai folosite aplicatii de pe telefonul mobil. 

Cam asa arata ecranul telefonului. Am schimbat de curand tema si mi se pare super cute aceasta cu trandafirasi. :D
Vedeti cam ce scurtaturi am dar trebuie sa recunosc ca doar pe unele le folosesc cel mai des. O sa vedeti imediat despre care este vorba.

In folderul de comunicare am aceste aplicatii insa destul de rar le folosesc pe unele dintre ele.
Insa perioada asta, cum reteaua nu a fost tocmai stralucita, Viber ne-a ajutat destul de mult sa comunicam asa cum ne dorim. :D

De departe cea mai folosita aplicatie este Facebook cu Messenger-ul aferent. :)))
Cred ca mereu am Facebook-ul deschis pentru a fi la curent cu tot ce se intampla in jurul meu dar si pentru a fi mai aproape de voi prin intermediul paginii de facebook a blogului. :)

Urmatoarea aplicatie in top este cu siguranta Yahoo Mail.
N-am mai intrat in mail de pe laptop de o multime de vreme. Pe telefon imi e mult mai la indemana sa verific mailul, sa sterg mesajele neimportante, sa raspund la timp si sa fiu mereu atenta la noile mesaje primite.
O alta aplicatie pe care o folosesc zilnic este My Fitness Pal. Mi-am propus sa am grija ce mananc si aceasta aplicatie ma ajuta sa fiu mereu atenta. Pe langa numarul de calorii, aplicatia imi spune exact si cantitatile de proteine, glucide, lipide, vitamine, sare si multe altele pe care trebuie sa le consum zilnic.
Imi place aplicatia si o folosesc pentru a avea un control mai bun asupra greutatii. Apropo de greutate, introduc mereu greutatea din ziua respectiva si astfel pot avea o vedere de ansamblu asupra oscilatiilor. :)

Mergem mai departe si ajungem la o aplicatie pe care o ador si care imi este de mare ajutor atunci cand nu sunt acasa in timpul turneelor de tenis dar si atunci cand la televizor nu se difuzeaza toate meciurile de care sunt interesanta.
Este vorba despre aplicatia WTA/ATP Live care afiseaza in timp real scorurile de la toate meciurile care se disputa intr-un anumit moment. Pe langa asta pot afla si programrile meciurilor dar si participantii la un anumit turneu.
E o aplicatia de care nu ma lipsesc si pe care o folosesc foarte frecvent:

In prezent urmaresc Australian Open si am grija sa fiu la curent cu orele la care se vor disputa meciurile ce ma intereseaza. :D

Ultima aplicatie, dar nu cea din urma, este Pinterest!
Am descoperit-o recent dar nu ma refer la faptul ca nu stiam de Pinterest pana acum ci ma refer la faptul ca de cateva saptamani am aflat cat de mult imi place aceasta aplicatie si cat de mult ma ajuta pentru a gasi inspiratie atunci cand am nevoie. Mi-am creat o multime de board-uri si in fiecare zi mai adaug cateva pin-uri.
De multe ori, cand intru pe Pinterest uit sa mai ies si trec asa multe minute fara sa imi dau seama. :)


Si iata ca am ajuns si la final. :)
Acesta a fost topul celor 5 aplicatii folosite cel mai frecvent. :)
Sunt curioasa care sunt aplicatiile pe care le folositi voi cel mai des. Astept sa imi spuneti in comentarii. :)


Comentarii

  1. Cea mai folosită aplicație este MyFitnessPal, este esențialul telefonului meu :)). E urmată de Messenger și de alte aplicații pentru fitness.
    Și eu îmi verific mailul pe telefon, dar încă nu am o aplicație, intru direct din browser.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur sa aud asta :)
      Eu am gaait aplicatie chiar si pt mailul pe aol.com pe care il mai am ;)
      Puuup

      Ștergere
  2. Cele mai folosite aplicatii pentru mine sunt: WhatsApp, Facebook, Yahoo Mail, GMail si Messenger. Mda.. :))
    Mi-am coborat si eu MyFitnessPal sa vad despre ce e vorba :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Recunosc, folosesc WhatsApp destul de rarut :)
      Ma bucur ca te.am favut curioasa in legatura cu MyFitnessPal
      Pupici

      Ștergere
  3. chiar zilele astea mi-am pus si eu fitnesspal pe telefon.

    RăspundețiȘtergere
  4. Fitnesspal este chiar interesant! Multumim de idee! :D Pupici :*

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Un concealer de calitate ascunde imperfectiunile tenului

Recenzie Carte si Film: Baiatul cu Pijamale in Dungi

CONCURS ANIVERSAR - 2 ANI de BLOGGING