Cartea saptamanii: Nici Moarta, Nici Maritata

Buna dimineata, fete frumoase!

Din pacate ultima postare a fost abia in urma cu o saptamana, tot o recenzie. Am fost din nou prinsa intr-o serie de examene si abia acum am mai prins putin ragaz. :)

I-am promis Gabrielei ca voi participa si astazi la recenzie asa ca ma tin de cuvant. Recenzia ei o puteti citi aici.

Pentru ca mi-am dorit sa pot scrie aceasta postare astazi, ieri am terminat de citit si ultimele 20 de pagini din cartea despre care urmeaza sa povestim. :) M-am bucurat mult ca am putut face asta pentru ca in sesiune imi e destul de dificil sa mai citesc si altceva in afara de cursuri.

Asadar astazi vorbim despre cartea Nici Moarta, Nici Maritata, de Maryjanice Davidson.


Am luat aceasta carte de la Diverta, intr-o comanda de Black Friday in 2013. Puteti citi aici si despre restul comenzii plasate atunci.


A asteptat cuminte pe raftul bibliotecii mele pana acum. Am o multime de carti pe care nu le-am citit dar tot imi doresc altele si de obicei le citesc pe cele mai noi iar de celelalte uit. Pana cand ma apuca asa un dor de carti pe care le am de prea multa vreme si incep sa caut prin biblioteca. Acum am dat peste aceasta carte super simpatica, de la Editura Nemira.

Din ce am aflat ulterior, cartea face parte dintr-o serie numita Betsy, Regina Vampirilor. Nu stiam asta atunci cand am cumparat-o. Am cautat volumul urmator si l-am gasit in aceasta librarie online, la un pret foarte mic. Asa ca probabil va fi pe lista intr-o comanda viitoare.


Betsy este o fosta secretata pasionata de pantofi, de stil si de tot ce inseamna moda. In urma cu ceva timp a fost atacata de niste creaturi de care a reusit sa scape intr-un final dar care i-au lasat niste muscaturi.

Dupa o perioada destul de lunga de la acel eveniment neplacut, Besty are un accident si moare. Dar se trezeste in sicriu si nu intelege ce se intampla.

Incepe sa isi dea seama treptat ca este un vampir, dar mai are de aflat ca este un vampir foarte special.
Sinclair si Nostro, cei mai puternici vampiri ai perioadei, se infrunta pentru ea. Betsy trebuie sa aleaga o tabara si trebuie sa isi ia in serios noul statut pe care il are.

O poveste foarte relaxanta, foarte draguta si simpatica. Imi place sa regasesc vampiri intr-o carte glossy, intr-o carte a carei protagonista este o femeie pasionata pana peste cap de pantofi de firma.

Este o carte ce se citeste foarte rapid si te relaxeaza cu fiecare pagina. :)

Ba chiar pe final are si ceva secrete ce ies la iveala, cateva rasturnari de situatie. Dar toate sunt povestite intr-un stil la fel de amuzant precum restul cartii.

Daca va plac romanele Chick Lit, atunci probabil si aceasta va fi pe placul vostru. :)



Comentarii

  1. Ce titlu interesant! :D O sa o caut si eu! Pupici!
    http://lifestylesem.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
  2. Cred ca e chiar funny! Eu chiar am citit mai multe romane chic-lit în ultima vreme, nu știu ce e cu mine

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu din contra. Nu prea am mai citit romane din asta si parca imi era dor :)
      Pup

      Ștergere
  3. Cred ca e perfecta pentru aceasta perioada.
    O voi adauga si pe lista mea luuuunga.
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu am o lista imensa. Sper sa apuc sa citesc tot ce imi doresc :)
      Pupici

      Ștergere
  4. De ceva vreme m-am reapucat de citit carti....le-am dus dorul.Momentan citesc 2 :) Una acasa si una la servici .

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa stii ca pana de curand nu putean citi mai multe carti in acelasi timp dar acum am incepute vreo 3 si nu ma deranjeaza :)
      Pupici!

      Ștergere
  5. Pare o carte usoara si relaxanta, imi plac si filmele de genul acesta. Eu am scapat de sesiune de aproape 2 ani si tot nu pot sta locului sa citesc o carte, culmea e ca imi si cumpar carti in speranta ca pana la urma le voi citi :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu abia astept sa termin cu sesiunile in speranta ca voi avea mai mult timp pt citit dar probabil voi pati ca tine si nu voi gasi momente de ragaz. Pana atunci, sper :)
      Pupici!

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Un concealer de calitate ascunde imperfectiunile tenului

Recenzie Carte si Film: Baiatul cu Pijamale in Dungi

CONCURS ANIVERSAR - 2 ANI de BLOGGING