Primim etichetele pe care le meritam

Buna, fete frumoase!

Poate nu stiti la ce ma refer cu acest titlu. Ei bine, este unul ales special pentru ca vreau sa vorbim astazi despre etichete, la propriu. Despre etichetele pe care le gasim peste tot. Pe produse, pe hainute, in magazine, pentru preturi. Chiar peste tot.

Etichetele si Sticker-ele ne-au acaparat intreaga viata. Nu cred ca exista ceva comercializat fara sa contina o eticheta sau un sticker. Acum chiar ne dorim stickere personalizate pentru a ne diferentia obiectele de cele ale prietenilor.

Chiar si eu am aplicat cateva sticker-e simpatice pe laptop si mi-as mai dori ceva mai mare, mai semnificativ, pentru ca acestea pe care le-am avut au inceput deja sa se desprinda. Ce-i drept, nu le-am lipit intr-o zona ferita, ci chiar sub taste, o zona foarte mult agresata de mainile mele. :) Este lesne de inteles de ce majoritatea s-au desprins deja iar putinele care au ramas dau semne crunte de uzura.

Am aflat ca Label Print este un site ce se ocupa de etichete si stickere si printre produsele pe care le comercializeaza, se gasesc si stickere pentru laptop. As putea sa imi aleg un model simpatic, poate ceva floral, pe care sa il lipesc apoi pe laptop. Ce ziceti? Voi aveti laptopul decorat? Sau il preferati simplu?


Label Print este un site cu o experienta de 10 ani in ceea ce priveste etichetele pe rola sau pe coala, asa ca as avea incredere intr-o comanda la ei.


De multe ori aleg site-urile cu experienta atunci cand nu sunt hotarata. Este un element care atarna foarte mult in favoarea unui site sau a altuia. Mai ales cand e vorba despre site-uri despre care am aflat recent, asa cum este si cazul despre care v-am vorbit.
 Insa experienta in domeniu ma face sa am incredere si sa imi aleg un sticker pentru laptop apeland chiar la Label Print.



Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Un concealer de calitate ascunde imperfectiunile tenului

Recenzie Carte si Film: Baiatul cu Pijamale in Dungi

CONCURS ANIVERSAR - 2 ANI de BLOGGING