Durerile de spate ne strica buna dispozitie

Buna, fete frumoase!
Am ales astazi sa vorbesc despre durerile de spate. Daca in trecut acestea reprezentau mai mult apanajul varstei a treia, acum tot mai multi tineri sunt afectati de durerile de spate. Si eu am aceasta problema asa ca va pot vorbi din experienta proprie.

Nu am foarte mari probleme organice, doar o usoara scolioza, dar cred ca majoritatea tinerilor au aceasta problema care apare mai ales din cauza pozitiilor inadecvate in banca, la calculator, sau din cauza purtatului gentii foarte grele pe un singur umar. 
La mine cauzele au fost ambele. Imi aduc aminte numai de primii ani de facultate in care caram aproape zilnic laptopul dupa mine la cursuri. :D

Dar pentru ca problema mea nu este una recenta, sunt constienta ca debutul a fost din cauza pozitiilor vicioase pe care le adoptam atunci cand stateam la calculator.

Am primit multe indicatii terapeutice care sa imi calmeze durerile care in unele perioade sunt aproape insuportabile.
Am observat ca atunci cand merg mult pe jos, durerile se atenueaza si ele apar atunci cand stau in picioare, fara sa ma misc, pentru o perioada indelungata. 
Stiu ca atunci cand eram mai mica, primisem chiar si un set de exercitii care ar fi trebuit sa ma ajute cu durerile, dar nu prea m-am tinut de ele. Le faceam doar in perioadele in care chiar nu mai rezistam. :D

Recent am citit pe site-ul Ormus despre produsele lor pentru tratarea durerilor de spate si am descoperit informatii foarte utile.
De multe ori apelez la produsele naturale cu mai multa incredere decat la cele chimice si tocmai din acest motiv am fost atrasa si de tratamentele Ormus care contin minerale monoatomice din Aur, Iridiu si Rodiu.

Despre beneficiile acestor componente puteti citi in filmuletul de mai jos:
Pe langa efectele benefice asupra durerilor de spate, tratamentele Ormus sunt potrivite pentru o multime de alte afectiuni. De obicei toate produsele naturiste au efecte pe o gama mai larga de afectiuni si asta pe mine ma bucura foarte mult. Astfel nu trebuie sa consum mai multe produse, pentru ca unul singur ma ajuta pentru mai multe afectiuni.

In plus, la fiecare comanda de produse Ormus, butem beneficia de o reducere, adaugant codul "Reducere" inainte de finalizarea comenzii. :)

Voi cum apreciati utilizarea produselor naturale in tratarea diferitelor afectiuni? Le folositi sau preferati medicamentele clasice? :)


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Un concealer de calitate ascunde imperfectiunile tenului

Recenzie Carte si Film: Baiatul cu Pijamale in Dungi

CONCURS ANIVERSAR - 2 ANI de BLOGGING