Cadouri Naturale? Da, va rog!

Buna, fetelor!
Carei femei oare nu ii place sa vorbeasca despre cadouri? Eu nu imi pot imagina asa ceva asa ca astazi vorbim cu totii despre cadouri. Despre ce cadouri facem sau ce cadouri ne place sa primim.

Cand vine vorba despre mine, am doua sau poate chiar trei categorii care ma pot satisface pe deplin la categoria cadouri. Daca vrei sa ma surprinzi placut, alege ceva dintre: Carti, Cosmetice, Haine. :D Oare mai exista si altceva? :)))
Observati totusi ca am scris mai intai cartile, da? Sau poate mai bine as cere o biblioteca imensa pentru ca nu prea mai am unde sa pun cartile si daca eu am ganduri sa cumpar in continuare nu stiu ce o sa ma fac.. :D:D Trebuie sa o scot la capat cumva. Idei?

Dar acum vreau sa las deoparte si cartile si hainele si sa ma ocup mai mult de cosmetice si mai ales de cele naturale. Imi place aceasta categorie de produse si de fiecare data sunt placut surprinsa cand descopar noi firme care comercializeaza asa ceva. Imi place sa vad toate sticlutele simple, parca de acasa, dar care ascund arome placute, naturale, de plante. 

 Atunci cand imi cumpar produse cosmetice sau atunci cand vine vorba sa primesc ceva cadou, cu siguranta o sa ma indrept intotdeauna spre cele naturale. Incerc sa am grija de pielea mea si de sanatatea mea si astfel ma interesez aproape intotdeauna de lista de ingrediente. Sunt constienta ca foarte multe produse pe care le folosesc nu sunt naturale dar sunt intr-o continua cautare a formulei de ingrediente potrivite pentru mine. Sa fie si eficienta dar si blanda cu pielea sau parul, in functie de genul de produs.

In general imi doresc produsele naturale la categoria de ingrijire. Pentru ca aceste produse vin in contact direct cu organismul nostru. Daca un fard de pleoape sau un ruj mai scapa si alte ingrediente, atunci cand vorbesc de o crema de fata, se schimba datele problemei. Insist pe lista de ingrediente a acestor produse si sper sa le gasesc pe cele mai bune pentru mine.

Si pentru ca tot vorbim despre cadouri, o sa va arat ce mi-a atras atentia:
Este un cadou pentru Ziua Indragostitilor ce contine o crema pentru maini si picioare cu aroma de bomboane mentolate, un sapun cu ulei de catina si un stick anticearcan pentru pielea sensibila. Toate acestea sunt frumos ambalate intr-o cutie delicata, perfecta pentru aceasta ocazie. Pretul este de doar 38 de lei pentru toate produsele si mi s-ar parea o atentie foarte frumoasa din partea unui baiat. Ar arata grija pentru detalii dar si pentru bunastarea prietenei.

Voi ce spuneti? V-ati dori sa primiti asa ceva?


Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Un concealer de calitate ascunde imperfectiunile tenului

Recenzie Carte si Film: Baiatul cu Pijamale in Dungi

CONCURS ANIVERSAR - 2 ANI de BLOGGING