Un dans pentru fiecare

Buna, fetelor!

Poate vi se pare ciudat sa va intreb care este dansul vostru favorit, dar nu cred ca este o intrebare deplasata, pentru ca stiti cat de mult imi place mie dansul.
Chiar acum scriu acest articol, dar cu un ochi privesc la Romania Danseaza. :D:D

Va uitati si voi la aceasta emisiune?

Printre dansurile pe care le privesc foarte incantata, se numara tangoul si salsa. Mi se par doua genuri superbe, dar la fel de mult imi place si rumba.

Tangoul si rumba mi se par doua dansuri senzuale, dansuri pentru care ai nevoie de un partener pe masura. Nu trebuie doar sa dansezi bine ci trebuie si sa traiesti aceste miscari. Totul trebuie sa se transmite mult mai departe si trebuie sa ii atinga si pe cei ce te privesc. Altfel, am impresia ca aceste dansuri nu isi au rostul. Nu sunt pur tehnice ci au nevoie de multa implicare din partea celor doi parteneri.
Mi se pare foarte interesant ca exista cursuri de tango pentru copii, pentru ca atitudinea se formeaza inca de la varste foarte fragede.

Eu mi-as dori in schimb sa merg la cursuri de tango pentru nunta. Cred ca ar fi un moment extrem de special si de spectaculos ca la dansul mirilor sa se danseze tango. Ar fi o surpriza si pentru invitati, o surpriza foarte binevenita.


Acum sa ne referim un pic si la salsa. Chiar am vazut acum un dans salsa foarte diferit de cele obisnuite. Costumele erau diferite, chiar si muzica era de o alta inspiratie, iar dansul a fost spectaculos. Micile detalii fac diferenta, pentru ca salsa e un dans ce are multe de oferit.
Daca micutii ar urma cursuri de salsa pentru copii inca de la 3-4 anisori, ar stamani mult mai bine tehnicile si ar putea jongla cu ele pentru a scoate in evidenta si latura acrobatica a acestui stil de dans.

Si revenind la intrebarea de la inceput, care este stilul vostru de dans preferat? :)



Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Un concealer de calitate ascunde imperfectiunile tenului

Recenzie Carte si Film: Baiatul cu Pijamale in Dungi

CONCURS ANIVERSAR - 2 ANI de BLOGGING