Review: Ulei de struguri - Saloos

Buna, fetelor!
Cand v-am aratat favoritele lunii Februarie, cateva dintre voi s-au aratat interesate de uleiul de struguri care se regasea pe lista. Atunci v-am promis ca ii voi dedica o postare separata asa ca iata-ne astazi vorbind despre el.

Inainte sa trecem la subiectul propriu-zis al acestei postari, cred ca sunt necesare cateva detalii generale despre uleiul din samburi de struguri.

Acesta se obtine dupa procesele de vinificatie. Samburii care raman sunt pastrati la rece si sunt ulterior folositi pentru realizarea acestei minunatii care este uleiul de struguri.
Este foarte bun atat pentru uz intern cat si pentru uz extern.

Ca sa intelegeti mai bine efectele lui benefice va pot spune ca ajuta foarte mult la reducerea colesterolului din sange, pentru ca el contine doar grasimi bune, ajuta de asemenea si la reducerea glicemiei, putand fi folosit de persoanele cu diabet zaharat. Reduce chiar si aparitia bolilor vasculare, sau a artritei, a fibroamelor uterine, a cancerului de colon sau a celui de stomac.
Beneficiile acestui ulei de struguri sunt foarte multe si de aceea este foarte indicata folosirea lui in alimentatie.

Nu are un miros caracteristic ci doar un gust usor dulce-acrisor, si poate fi folosit pentru diverse salate.
Nu se recomanda utilizarea lui in prajeli pentru ca isi pierde din capacitatile nutritive.

Dar pentru ca pe noi ne intereseaza mult mai mult utilizarea lui externa, trebuie sa stim ca este un antioxidant foarte bun folosit datorita faptului ca intarzie aparitia ridurilor si hraneste pielea in profunzime, nelansand-o deloc grasa. De asemena este perfect si pentru a fi folosit pe varfurile despicate.

 

Eu am uleiul de struguri de la Saloos, un brand de care m-am indragostit si caruia i-am dedicat un wishlist intreg. Sunt o multime de produse Saloos pe care mi le-as dori, in principal uleiuri si unturi. Produsele naturale cred ca sunt pe placul oricarei femei si de ce sa nu profitam la maxim de beneficiile lor?

Eu folosesc uleiul de struguri de 2-3 ori pe saptamana, doar seara, pentru ten. Dupa ce il curat bine, aplic in palme cativa stropi de uleiul, pe care il intind apoi bine, bine pe toata fata si pe gat.
Patrunde repede in piele, nelasand pelicula aceea grasa de care imi e mie teama atunci cand ma gandesc la un ulei. Din acest motiv nu ma feresc deloc sa il folosesc.
Sistemul de dozare este tare interesant.
Nu ma lasa sa pierd produsul inutil. Eu oricum acopar intregul orificiu cu degetele si las produsul sa le umezeasca si cam atat folosesc pentru o utilizare. Din acest motiv cred ca imi va ajunge acest ulei foarte mult timp.

Imi place sa il aplic pe ten seara, pentru ca desi intra repede in piele, este totusi un ulei si tenul straluceste destul de tare pentru a iesi din casa. Noaptea este cel mai bun remediu pentru a improspata si pentru a revigora tenul iar impreuna cu uleiul de struguri face o echipa perfecta.
Dimineata, tenul meu arata perfect. Este catifelat si fresh, arata ca dupa un masaj de cateva ore, un masaj de relaxare. :)
Nu mai am probleme nici cu descuamarea din jurul nasucului, pentru ca zona este foarte bine hidratata si este astfel ferita de pierderile de substanta. :))

Mai am cateva idei pentru a folosi acest ulei, dar trebuie sa gasesc un pic de timp liber. Ma gandeam sa il folosesc in compozitia catorva masti, atat pentru par cat si pentru piele, iar daca vor avea efecte bune pentru mine, voi reveni cu un articol special despre intrebuintarea acestui ulei. :)

Daca voi l-ati folosit deja pentru a crea diverse masti, va astept retetele in casuta de comentarii. :)

Pretul de 21 de lei pentru 125 ml este unul foarte bun, pentru ca majoritatea uleiurilor sunt mult mai scumpe. Ma bucur pentru ca acesta, care este special pentru tenul gras, este mai convenabil si il pot recumpara foarte usor.

Voi ce uleiuri naturale ati folosit? Ati observat efecte dupa utilizarea lor?




Comentarii

  1. thank you, my dear
    have a nice weekend you too!
    kisses!

    RăspundețiȘtergere
  2. E foarte tentant.
    Eu il folosesc pe cel de caise si sunt multumita. :)
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. o sa il caut si eu pe cel de caise sa vad daca se potriveste nevoilor mele. :)
      pupici!

      Ștergere
  3. Sună tentant, o să-l iau în considerare. :D
    Te-am nominalizat la un tag: http://beauty-corner-for-women.blogspot.ro/2014/03/the-beauty-scenario-tag.html
    Pupici :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. chiar merita atentie. :)
      multumesc frumos pentru nominalizare
      pupici!

      Ștergere
  4. O sa mi-l cumpar sigurrr!!!<3
    Eu sunt foarte multumita de uleiul jojoba:)
    pupici:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si pe cel de jojoba am vrut sa il iau dar bugetul era limitat asa ca l-am ales pe acesta. dar timpul nu e pierdut. urmatorul va fi cel de jojoba. :D
      pupici!

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Un concealer de calitate ascunde imperfectiunile tenului

Recenzie Carte si Film: Baiatul cu Pijamale in Dungi

CONCURS ANIVERSAR - 2 ANI de BLOGGING