In vacanta am gustat...

Buna dimineata, fete frumoase!
Am lipsit cateva zile si probabil voi mai lipsi cateva. Ne-am intors in Constanta pentru o vacanta foarte meritata. A fost un an greu si pentru mine si pentru el, asa ca ne-am dorit foarte mult cateva zile de relaxare. Insa nu ne-am putut abtine si am profitat de aceasta escapada pentru a mai bifa cateva dintre lucrurile aflate pe lista noastra de treburi casnice. :)

Am facut multe cumparaturi in zilele ce au trecut, am umblat mult printr-o multime de magazine. In fiecare seara am ajuns acasa cu picioarele praf dar iubi a avut grija sa ma rasfete de fiecare data cu un masaj. :D

Dar nu ne-am ocupat doar de casa, ci si de sufletele noastre care au avut nevoie de rasfat din plin. :D Am cumparat si ceva hainute, pe care sper sa vi le arat cat de curand, alaturi de multe altele pe care le-am primit de ziua mea dar si pe care le-am mai achizitionat intre timp. :)

Si nu doar cu hainute ne-am rasfatat, ci si cu o multime de bunatati culinare, daca pot spune asa.
Am redescoperit Carrefour-ul si ma bucur ca am facut o vizita acolo in aceste zile. De acum inainte cu siguranta voi merge mult mai des pentru ca am ramas placut surprinsa de ce am gasit acolo.

De cand nu am mai mers in Carrefour, nu am aflat ca au un fel de Cafeterie unde poti manca ieftin si bun. Am mancat si noi si pot spune ca mi-a ramas gandul la mancarea de acolo. Am ales o Tigaie cu pui si gris cu lapte si dulceata si abia astept sa merg sa mananc iar in acelasi loc. :)

Tot la capitolul produse alimentare, Carrefour m-a surprins de multe ori. Am gasit aici o multime de sortimente de biscuiti Oreo, asa cum admiram la colegele noastre de peste hotare. Am plecat si eu acasa cu trei sortimente si sper ca pe viitor sa le incerc si pe cele restante. :)


Nu am reusit sa ma abtin si sa fac poze inainte sa mananc. :D Asa ca o sa va rog sa scuzati ambalajele de la unele produse. :D
Varianta de Oreo cu crema de inghetata de afine a fost delicioasa. Crema era intr-adevar racoroasa, nu foarte dulce, ci cumva ducandu-ma cu gandul la menta.
O varietate de Oreo pe care ma bucur ca am descoperit-o la noi. :)

A doua varianta aleasa de mine a fost Oreo cu crema de cacao si unt de arahide. Chiar daca pana acum nu eram o mare mancatoare de crema de arahide, acest sortiment imbina placut cele trei arome. :D

Ultima, dar nu cea din urma, a fost o cutie de Oreo cu crema de ciocolata:

Oreo raman biscuitii mei favoriti si ii ador in toate variantele posibile. Sper sa apara cat mai multe si sa fie disponibile si la noi ca sa le putem savura asa cum trebuie. :D

Iubi este fan Belvita, asa ca am luat si pentru el o cutie pe care am gasit-o tot in Carrefour:
Varianta cu Cereale si Muesli i-a placut mult si consider ca poate reprezenta un mic dejun pentru zilele in care suntem pe fuga. :D

Si pentru ca cei din Carrefour aveau o promotie si pentru cumparaturi Oreo si Belvita de peste 10 lei, primeam gratis un pachetel de biscuiti Milka, am avut ocazia sa incerc noua varianta cu fungi de ovaz si faina integrala:

Mi-au placut foarte mult. Au fost satiosi, dar si deliciosi. Biscuitii sunt glazurati pe o parte cu ciocolata si asta face din ei o gustare perfecta. :)

O sectiune din supermarket care m-a uimit si care m-a bucurat a fost cea destinata specialitatilor din diferite tari. 
Nu am putut sa trecem pe langa aceasta sectiune fara sa incercam diverse produse, asa ca am plecat de acolo cu urmatoarele doua:


In specialitatile Frantei, am descoperit Dulceata de Lapte si am fost foarte curioasa de gustul pe care il are aceasta.
Nu stiu daca va aduceti aminte de acele bomboane de lapte cu crema in interior. Dar aceasta dulceata are exact acelasi gust. E superba si ma bucur ca am ales-o dintre toate specialitatile.

Iub a ales si el un mix de legume murate, el fiind un mare fan al acestor produse. Cel mai tare era curios de mini porumbul ce se regaseste in acest mix. :D

Si la raionul de Ciocolata am gasit ceva foarte bun, ceva ce nu am mai mancat pana acum si ma bucur ca am cumparat:
Pentru mine am ales Summer Delight - Citrus Sorbet. Aceasta ciocolata e dementiala. :D Nu e foarte dulce, datorita cremei care face totul mult mai light. As manca non stop ciocolata din aceasta. :D

Pentru iub am optat pentru Gourmet - Almonds & Cherries, el fiind un mare iubitor de migdale, in orice combinatie posibila. :D

La final, am lasat un produs cumparat din Auchan. Am vrut sa scot in evidenta mai mult Carrefour-ul pentru ca m-a surprins foarte placut dupa o lunga absenta din viata mea, dar iata ca si din Auchan am gustat ceva foarte bun:

Este vorba despre biscuiteii Tivoli cu ciocolata neagra si portocala. Imi plac la nebunie. Portocala ii face perfecti si in ultima perioada am descoperit sa aceasta aroma se regaseste in multe produse pe care le aleg. :D

Si trebuie sa recunosc! Si cutiuta din metal m-a facut sa ii aleg. :D Dar sincer va spun ca sunt absolut deliciosi. :D

Iata ca am ajuns si la final si sper ca v-am oferit cateva sugestii pentru viitoare delicii. :D

Voi ce ati incercat din aceste produse si ce v-ar placea sa gustati pe viitor?


Comentarii

  1. eu ma multumesc cu biscuitii oreo :). tre' sa ajung la carrefour :)).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. neaparat tre sa ajungi. au o multime de sortimente. :D
      puup!

      Ștergere
  2. Răspunsuri
    1. si mie mi s-a facut foame cand am scris postarea asta. :)))

      Ștergere
  3. Eu doar ce.am tras o fuga pana in lidl si am luat niste biscuiti din aceia maaaari cu crema, biscuiti sandwich parca le zice. La alimentara au un sortiment cu stratul de crema mai mare decat aluatul...sunt geniali! azi chiar mi.a fost pofta de ei

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu am mai ajuns la lidl de ceva vreme dar presimt ca va fi la fel ca si acum la Carrefour.. :D voi gasi o gramada de bunatati. :D

      Ștergere
  4. Eu trebuie sa recunosc ca nu ma fascineaza oreo, o perioada aveam pofte de eugenia si pentru ca nu mai e ce a fost odata am renuntat, la fel si cu nuga.
    Imi plac combinatiile delicioase de la Heidi, cea cu cirese nu am incercat-o, din Lidl ador mini-napolitanele de la favorini, dar si de la Milka invelite in ciocolata, la fel ambalate individual. :)
    pup

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. eu a capitolul eugenii mananc doar Phoenix clasic. sunt delicioase si inca ma bucur sa le gasesc la un magazin din orasul meu. :D

      nu am incercat acele napolitane despre care scrii dar sper sa ajung pe la Lidl sa vad ce bunatati au mai adus. :D
      pupici!

      Ștergere
  5. sunt curioasa unde anume i-ai gasit (intleg ca nu esti in Ro momentan). M-am uitat in Carrefour la noi si nu aveau decat oreo obisnuiti (simpli, crema dubla sau cioco)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Un concealer de calitate ascunde imperfectiunile tenului

Recenzie Carte si Film: Baiatul cu Pijamale in Dungi

CONCURS ANIVERSAR - 2 ANI de BLOGGING