Cartea saptamanii: Night School

Buna dimineata, fete frumoase!
Chiar daca am ratat colaborarea de ieri, pentru ca doar ce m-am intors din vacanta, nu am ratat insa saptamana, asa ca vin cu recenzia chiar daca am o usoara intarziere.

Pentru astazi am o carte diferita de ultimele, dar la fel de frumoasa si interesanta. Am primit cartea imprumut de la cea mai buna prietena, impreuna cu o recomandare foarte calduroasa.

Este vorba despre cartea Night School, de C.J. Daugherty:


O aveam in posesie de mult timp dar intotdeauna aveam alte carti pe lista de lectura si am amanat sa o citesc pe aceasta. Incerc sa imi organizez timpul astfel incat sa citesc cat mai mult si iata ca in aceasta saptamana a venit si timpul acestei carti.

Ma bucur ca nu am mai amanat pentru ca e o carte foarte interesanta, pe care ma bucur ca am luat-o cu imprumut.


Allie este o tanara adolescenta cu probleme de comportament. A fost inchisa de cateva ori pentru tulburarea linistii publice si pentru diverse acte de vandalism insa acesta este modul ei de a se apara de durerea pe care o poarta cu ea inca de cand fratele ei Cristopher a plecat de acasa, lasand in urma un bilet mai mult decat sumbru.

In urma ultimelor ei actiuni, parintii decid sa o trimita la o scoala internat, Cimmeria, despre care nimeni nu stie nimic. Ajunsa aici, descopera o lume cu totul diferita de cea obisnuita si, desi credea ca ii va displacea profund, Allie incepe sa fie atrasa de secretele si de oamenii de la Cimmeria. 

Isi face prieteni si descopera ca exista distractie chiar si intr-un internat cu reguli foarte riguroase.
Insa nu totul e ceea ce pare si nu toti sunt de incredere. Incep sa aiba loc atacuri asupra scolii, care se soldeaza de fiecare data cu victime.
Allie este de multe ori martora a acestor atacuri si pe cat de mult si-ar dori sa plece de la Cimmeria, pe atat de mult isi doreste si sa descopere cine sunt cei care vor sa preia cu forta fraiele scolii.

La Cimmeria aproape toti elevii au avut parinti absolventi ai aceleiasi instituii, fiind o scoala care tine foarte mult la traditii si la mosteniri, astfel copiii ducand mai departe obiceiurile familiei.
Insa Allie nu are cunostinta despre cineva din familia ei care sa fi frecventat aceasta scoala.
Este oare singura diferita in acea scoala? Sau ea seamana cu ceilalti elevi mai mult decat crede?

O carte despre secrete, dspre minciuni si tradari, asa pot descrie Night School. Ce este de fapt Night School si cat de puternica este aceasta societate, va las pe voi sa descoperiti citind cartea.

Exista 5 volume ale acestei serii insa doar pe prima am gasit-o in romana. Pe celelalte le voi citi in engleza pentru ca m-a prins tare aceasta serie. M-am apucat deja de volumul 2 si imi place la fel de mult.

Daca sunteti si voi pasionate de carti de acest gen, cu mult mister dar si cu romantism din plin, cu prietenii si tradari, atunci si voi veti fi fani ai acestei carti. :)

V-o recomand cu drag si sper sa va placa la fel de mult.


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Un concealer de calitate ascunde imperfectiunile tenului

Recenzie Carte si Film: Baiatul cu Pijamale in Dungi

CONCURS ANIVERSAR - 2 ANI de BLOGGING