Rochii de mireasa - colectia 2015

Buna seara, fete frumoase!

Am trecut cu bine de inca un examen asa ca astazi am timp sa va arat ultima colectie de rochii de mireasa Calin Events.
Intotdeauna mi-a placut sa admir cele mai noi modele de rochii albe, rochii de printesa, pentru ca toate suntem printese in cea mai importanta zi din viata noastra. Asa ca trebuie sa avem si rochii pe masura.

Inca nu stiu daca as alege un model simplu, mai lejer, nu foarte pompos, sau un model de printesa in adevaratul sens al cuvantului. Desi deocamdata nu imi plac rochiile tip sirena, poate ca daca voi gasi un model care sa ma avantajeze, voi alege chiar ceva in acest gen. Pana atunci insa, ma delectez cu aceasta colectie oferita de Calin Events.
Probabil aceasta este favorita mea din aceasta noua colectie. Imi plac rochiile ample, dar nu exagerat de ample. Aceasta este perfecta din acest punct de vedere. Imi place mult si partea de sus. Corsetul cu detalii florale pe un umar e foarte delicat si special pentru o zi pe masura.

Desi poate parea incomoda, o trena arata intotdeauna superb. Si aceasta trena are dimensiunile optime. Daca spatiul din salon ne permite si daca locatia este de asemenea fastuoasa, atunci putem alege si o astfel de rochie cu trena.

La fel de mult imi place si acest corset. Desi imi plac rochiile fara bretele, intotdeauna m-am simtit mai sigur purtand ceva in genul acesteia de mai sus, asa ca daca voi gasi ceva superb pentru ziua mea cea mare, cu siguranta voi alege o rochie cu un astfel de corset.

Si pentru ca tot vorbeam despre rochiile fara bretele, iata una care imi place mult. Nu ma dau chiar in vant dupa partea de jos, fiind un pic prea ampla pentru gusturile mele, dar corsetul e absolut superb. Imi plac detaliile pretioase si consider ca isi fac loc perfect pentru ziua nuntii.

Pentru a incheia intr-un ton mai simplu, am ales aceasta rochita. Imi place modelul si l-as purta. Vad rochia aceasta perfecta intr-un cadru feeric, romantic, poate un restaurant undeva pe malul marii  :)

Daca va doriti site-uri din strainatate, am doua sugestii pentru voi: Allure Bridals si Kleinfeld Bridal, doua magazine de rochii superbe.

Si pentru ca mereu incerc sa va fac cate o surpriza, iata ca am si astazi una pentru voi. Aveti posibilitatea de a castiga o rochie de mireasa Calin Events pentru ca pe site se desfasoara un concurs. Gasiti mai multe detalii pe pagina dedicata acestuia (http://www.calinevents.com/concurs/).
Regulile sunt foarte simple, asa ca nu dureaza mai mult de 3 minute pentru a va inscrie. :)

Acum astept sa imi spuneti ce model preferati voi pentru ziua cea mare :)


Comentarii

  1. These are lovely dresses! The first and second are my favorites. Thank you for sharing :)

    xo Azu

    www.raven-locks.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  2. Huh...nici eu nu as sti exact ce vreau: sa fie stil printesa, cu bretele, corset...voi vedea la momentul potrivit! :)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Un concealer de calitate ascunde imperfectiunile tenului

Recenzie Carte si Film: Baiatul cu Pijamale in Dungi

CONCURS ANIVERSAR - 2 ANI de BLOGGING