Review: Lentile de Contact TopVue Air

Buna dimineata, fete frumoase!

Astazi vreau sa va povestesc deespre ultimele lentile de contact pe care le-am incercat si de care am fost extrem de multumita. Si pentru ca niciodata nu tin pentru mine descoperirile pe care le fac, voi impartasi totul si cu voi.

Dupa cum bine stiti, pe 24 iunie am avut Banchetul. Mi-am dorit foarte mult sa port lentile de contact in aceasta seara speciala pentru ca voiam sa se observe mai bine machiajul. :)
Desi nu ma deranjeaza deloc sa port ochelari, sunt momente in viata in care imi doresc lentile de contact.

Si ca o mana cereasca a venit mailul de la Mihai, de la magazinul online Videt.ro, spunandu-mi ca au o noua gama de lentile de contact si daca mi-as dori sa le incerc. Bineinteles ca am acceptat si in cel mai scurt timp posibil, am avut acasa lentilele TopVue Air. Pentru un ochi am avut lentile simple TopVue Air, iar pentru celalalt ochi am avut lentile TopVue Air for Astigmatism, astfel ca va pot povesti despre ambele variante.



Pe langa faptul ca am si astigmatism la un ochi, mai am si o sensibilitate crescuta la ambii, se usuca foarte rapid, ma deranjeaza si lumina puternica, simt mereu un disconfort sporit, mai ales atunci cand port lentile de contact.

Dar stiam ca cei de la Videt imi ofera ce e mai bun asa ca m-am lasat pe mana lor si am asteptat rabdatoare sa ajunga pachetelul.

Pe langa lentilele de care v-am scris deja, am primit si o solutie Laim-Care pentru intretinerea lentilelor de contact.


Imi place foarte mult acest recipient pentru ca are un loc special pentru suportul de lentile. Astfel le ai mereu impreuna si nu risti sa le ratacesti. :)


A trecut o vreme destul de indelungata de cand nu mai folosisem lentile de contact si aveam oarecare emotii in ce priveste utilizarea lor. Stiam ca le pot pune usor dar la scos am ceva probleme. Insa nu stiu cum s-a facut ca am reusit sa le scot extrem de usor si nici nu am unghiile foarte scurte :)


Cand am plecat spre restaurant, am luat la mine si solutia pentru intretinerea lor, o alta solutie pentru umezirea ochilor si pentru indepartarea iritatiilor. Luasem chiar si ochelarii pentru ca eram aproape convinsa ca nu voi rezista cu lentilele pana dimineata.

Daaaar, m-am simtit EXTRAORDINAR cu ele. Nu m-au deranjat nici macar o secunda. Am si condus si am vazut totul perfect. Chiar pot spune ca am vazut exact cum vad si cu ochelarii desi eu aveam o mare problema in acest sens. Mereu simteam ca nu vad perfect cu lentilele de contact.
Nu m-au jenat deloc, nu mi-au creat disconfort. M-am distrat perfect toata noaptea si nici o secunda nu m-am gandit la lentile.
M-am simtit libera si fara griji.

Pana acum pot spune ca sunt lentilele de contact care mi se potrivesc cel mai bine. Au un nivel de apa destul de ridicat, de 45% si o transmisibilitate a oxigenului la fel de ridicata (100 Dk/t).


Pentru final va las si o fotografie cu ochisorii mei liber de ochelari!


A fost o noapte de pomina si cu ajutorul lentilelor de contact TopVue Air m-am putut bucura din plin de ea!


Comentarii

  1. Eu am probleme imense la capitolul pus lentile pe ochi, scosul e relativ usor in cazul meu.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Suntem exact invers :)) sunt convinsa ca vei gasi o solutie pentru a.ti pune mai usor lentilele, asa cum cred ca am gasit eu pentru a le scoate :)
      Te pup!

      Ștergere
  2. Toate ca toate dar look-ul tau m-a cucerit!
    Ma bucur ca ai postat ultima fotografie, parca esti alta persoana fara ochelari!
    Pupici, frumoaso!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iti multumesc muult pentru aceste cuvinte frumoase :) esti o scumpa!
      Te pupacesc!

      Ștergere
  3. Chiar e draguta sticluta! Si foarte utila, mai ales pentru cei ca mine, care scotocesc vreo ora in geanta pana sa gaseasca orice :))
    Vrem si noi sa vedem cum ai fost imbracata :D
    Ai fost foarte frumoasa, din cate se vede, chiar pari alta! Bine, sa fie clar ca esti frumoasa si cu ochelarii, da? Te puuup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ms muuult. Poate o sa fac si o postare cu tinuta de la banchet :)
      Si mie imi e de folos sticluta ca le tine impreuna si nu mai trebuie sa ma ratacesc prin geanta cautandu.le :))))
      Te pup si te imbratisez!

      Ștergere
  4. Buna, ma bucur sa aud ca lentilele ti-au fost confortabile. Zic asta ca am purtat o perioada si mi s-au parut tare incomode, mereu trebuia sa folosesc picaturi, mi se uscau ochii mereu...
    Tot de la ei le-am luat si eu pana cand m-am dus la un alt control si medicul mi-a prescris si o alta reteta :( + alte lentile - Biofinity Toric. Tot doctorul mi-a spus despre un alt magazin, lentiamo.ro
    Le-am gasit mult mai ieftin acolo si mi-au dat reducere de 10% plus niste cadouri gratis. Iti recomand Biofinity si lentiamo, pe bune daca le simti la ochi :)
    Pupici,
    Bianca

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iti multumesc tare mult pentru recomandari. Deocandata mi.am.facut un stoc considerabil de top vue air si ma simt bine cu ele. Dar o sa tin cont de ce mi.ai spus.
      Pupici!

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Un concealer de calitate ascunde imperfectiunile tenului

Recenzie Carte si Film: Baiatul cu Pijamale in Dungi

CONCURS ANIVERSAR - 2 ANI de BLOGGING