OOTD: Lazy Day

Buna dimineata, fete frumoase!

Cand v-am aratat vineri haul-ul, v-am spus ca urmeaza si o postare de acest gen pentru a vedea exact aumite produse. Am incropit astfel o tinuta care mie imi place foarte mult, o tinuta lejera, comoda, ideala pentru plimbari lungi in parc, pentru iesiri la terasa si altele asemanatoare. :)

Dar sa lasam vorbaria si sa dam drumul fotografiilor:


Am purtat:
Bluza: BonPrix
Pantaloni: Local Store
Sandale: Deichmann
Vesta: SheIn
Geanta: BFashion














Ati purta aceasta combinatie de hainute?

In ce alt mod ati purta bluza BonPrix?


Comentarii

  1. Tinuta asta te pinde!!! Bine, ca tu esti frumoasa oricum :D Imi plac foarte, foarte mult pantalonii. Dar la caldura de afara...as ocoli orice e lung si stramt. acum ma orientez spre pantaloni scurti si bluze cat mai vaporoase.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iti multumesc tare muuult :* esti tare draguta!

      Si eu acum aleg mai mult rochite si pantaloni scurti.
      In ziua in care am facut fotografiile vremea a fost superba si m.am simtit bine cu pantaloni lungi :)
      Puuup!

      Ștergere
  2. Imi place tinuta ta, una lejera si usor de purtat,oriunde,oricand

    http://deyutza87.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur mult ca iti place. Exact asta am vrut sa creez, ceva potrivit pentru o multime de situatii :)
      Pupici!

      Ștergere
  3. Iti sta bine, esti foarte frumoasa! Am mai spus si repet, pantalonii sunt super faini :D Ce minunatii se mai pot gasi in magazinele normale din oras.. Pupici!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iti multumesc muuult :)
      Esti foarte draguuta :*:*:*

      Daa, o multime de lucruri dragute am luat de la magazinele din oraselul meu. de multe ori gasesc hainute mult de dragute si clar mult mai ieftine decat prin mall :)
      Puuup!

      Ștergere
  4. Ținuta ta e simpatica foc.
    Îmi place mult bluzița. :)
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  5. Bulinele si volanasele fac echipa cu gingasia ta!
    xoxo

    RăspundețiȘtergere
  6. E foarte draguta bluza, imi place cum ai ales sa o porti cu vesta ;)

    http://butterfly9999.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Un concealer de calitate ascunde imperfectiunile tenului

Recenzie Carte si Film: Baiatul cu Pijamale in Dungi

CONCURS ANIVERSAR - 2 ANI de BLOGGING