Silan Soft & Oils - Cum imi curat pensulele de machiaj si alte intrebuintari

Buna dimineata, fete frumoase!
Sarbatorile se apropie rapid si noi suntem prinse in focurile curateniei!
De aceea avem nevoie de ajutoare cat mai frumos mirositoare si cat mai blande care sa ne ajute sa rezolvam totul mult mai rapid.

Si pentru ca in sfarsit m-am mobilizat, astazi o sa va povestesc cateva cuvinte despre noul Silan Soft & Oils pe care am avut ocazia sa il testez in campania BuzzStore.


Cand am primit pachetelul, am fost mai mult decat incatata de continutul sau. Primul care mi-a luat ochii a fost umerasul. :D Recunosc, sunt atrasa de astfel de chestiute si cand l-am vazut asa feminin si cu fundita, am topait de bucurie ca un copil.

Apoi am desfacut sticluta de Silan si parfumul sau suav m-a cucerit. L-am pus la incercare chiar din prima zi si m-am putut bucura de aroma sa si pe hainute.

Parfumul se imprastie cu repeziciune in toata casa asa ca daca sunteti inventive, puteti realiza chiar si un instrument care sa va inmiresmeze atat casa cat si sifonierul care stim cu toate ca are nevoie de aerisire permanenta.
Aveti nevoie doar de un odorizant de masina pe care sa picurati putin produs si totul e imediat inmiresmat.


Astazi am descoperit o noua modalitate de a folosi acest produs si anume in ritualul de curatare a pensulelor de machiaj.

Nu am nevoie decat de cateva produse:


O cana in care sa puneti apa si un deget de silan.
Pensulele pline de produs de machiaj
Si bineinteles sticluta de Silan. :)


Procedeul de curatare este chiar si mai simplu. Lasati pensulele sa se inmoaie si invartiti-le bine pentru a se curata de produs. Dupa care le scoateti si le stergeti cu un servetel de hartie.


Se poate observa aici ca in apa a ramas produsul de machiaj de pe pensule. :)

Eu insa am preferat sa mai fac un pas pentru a ma asigura ca pensulele mele sunt foarte curate. Si le-am trecut un pic peste manusa pentru curatarea pensulelor pe care v-am aratat-o in urma cu doar cateva zile:


Si iata ca acum am pensulele pregatite pentru Sarbatori. :)


Si hainutele sunt la fel de pregatite. Asa ca acum nu mai pot astepta decat sa vina Pastele cat mai rapid!


Voi ati folosit noul Silan? Stiati ca are atat de multe intrebuintari?


Comentarii

  1. Ce frumos e umerasuuul!! Absolut superb!!
    Nu am incercat niciodata sa curat pensulele cu balsam, dar chiar pare eficient. Vreau si eu manusa din aia :P

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daaa. si eu m.am indragostit de el de cum l.am zarit in pachetel :)
      de pe ebay am luat eu manusa si imi place la nebunie :
      Puuup

      Ștergere
  2. Silan Soft&oils Gold are un parfum minunat care persista. Il recomand cu mare drag #buzzsilan

    RăspundețiȘtergere
  3. buruiana maria8 mai 2016 la 19:07

    Ai dreptate ! Nu este un simplu balsam.. e o oaza de parfum si calitate ! #buzzsilan

    RăspundețiȘtergere
  4. Si eu am folosit balsamul acesta si imi place foarte mult! Chiar e deosebit fata de ce am folosit pana acum! De unde ai manusa aia de curatat pensule? Ma intereseaza si pe mine! :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur sa aud ca si tie iti place. Manusa am comandat.o de pe ebay. :) e super utila. Imi usureaza mult munca si ma bucur ca am luat.o :)
      Pupici!

      Ștergere
  5. Am folosit si eu la spalat hainele Silan Soft and Oils si imi place foarte mult cum miroase si ca parfumul rmane impregnat multe zile. O sa il folosesc si eu pentru curatarea pensulelor de machiaj.

    RăspundețiȘtergere
  6. Este intr-adevar un produs bun, miroase bine si ii ramane si un miros placut dupa spalrea rufelor, o sa incerc sa il utilizes si la pensule!#buzzsilan

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Un concealer de calitate ascunde imperfectiunile tenului

Recenzie Carte si Film: Baiatul cu Pijamale in Dungi

CONCURS ANIVERSAR - 2 ANI de BLOGGING