miercuri, 27 aprilie 2016

OOTD: Snake Skin

Buna dimineata, fete frumoase!
Inca e vacanta si incerc sa ies din casa cat mai des posibil.
Si pentru ca v-am promis ca o sa scot la plimbare si espadrilele de la BonPrix, iata ca m-am conformat si astazi vreau sa va arat in ce tinuta le-am integrat.

Am ales o tinuta lejera, perfecta pentru o plimbare intr-o zi calduroasa, cu soarele zambindu-ne in fiecare minutel. :)

O sa ma repet dar vreau neaparat sa va spun inca o data ca aceste espadrile sunt foarte comode, asa ca daca stiti ca suferiti de bataturi in aceasta perioada, asa cum sufar eu, ar putea fi o varianta foarte buna. :)

Dar sa nu mai vorbim atat de mult ci sa lasam pozele sa vorbeasca pentru noi:


Am purtat:
Tricou si pantaloni - Local Store
Geaca - Shein
Espadrile - BonPrix













Voi cum ati purta aceste espadrile? Ati incercat pana acum vreo pereche de incaltaminte sportiva BonPrix? Ce tipuri de incaltaminte purtati in aceasta perioada?


8 comentarii:

  1. Imi place tinuta,e practia ,jacketa am avut- osi eu ,dar am dat--o ca imi ramasese mica :D Espadrilele sunt tare dragalase
    Pup

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ma bucur ca iti place. :) imi pare rau de jachetica ta. :)
      eu am avut o perioada in care nu am folosit-o mai deloc.. mi se parea ca nu imi sta bine dar in ultima perioada am cam abuzat de ea. :D imi place din ce in ce mai mult. :D
      pupici!

      Ștergere
  2. Simpla, draguta, chic! O tinuta ideala pentru o zi calda!
    Salutari de la MissGrey.ro Romania!
    https://missgrey.ro/blog/despre-rochii/rochii-cu-spatele-gol-lungi-senzatia-acestei-veri/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur tare mult ca va place tinuta mea :)
      Va salut si eu cu drag :*:*

      Ștergere
    2. Ma bucur tare mult ca va place tinuta mea :)
      Va salut si eu cu drag :*:*

      Ștergere
    3. Ma bucur tare mult ca va place tinuta mea :)
      Va salut si eu cu drag :*:*

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...