Rochia pentru banchet

Buna ziua, fete frumoase!

Astazi am aflat ceva ce mi-a dat peste cap toate planurile. Trebuia sa plec acasa dar au aparut alte lucruri ce ma retin in Constanta pana vineri, asa ca trebuie sa umplu timpul cu ceva si m-am gandit sa va vorbesc despre rochia la care visez eu pentru banchet.

Daca la terminarea liceului nu am avut parte de o petrecere iata ca la facultate suntem mai organizati si deja au inceput pregatirile pentru banchetul din iunie.

De organizarea lui efectiva se ocupa alti colegi asa ca mie imi ramane doar sa ma gandesc la rochia si la sandalele pe care le voi purta. Am analizat foarte bine tot ce exista pe la noi dar si prin afara si m-am decis ca imi doresc neaparat o rochie lunga. Mi-as dori sa nu fie neagra, insa daca totusi va fi neagra, trebuie sa aiba ceva care sa o scoata in evidenta.

Si m-am apucat sa caut. Si am si gasit o rochie care ar corespunde cerintelor mele insa nu au in stoc marimea mea si atunci cand am intrebat mi s-a raspuns ca nici nu v-a mai reveni pe stoc. Asa ca a trebuit sa ma reorientez. Si am descoperit site-ul eDressit.com care are referinte foarte bune. Eu personal nu am gasit pareri negative despre acest magazin online asa ca am inceput sa imi caut rochiile preferate si sa fac o lista a lor.

E adevarat ca preturile sunt ceva mai piperate insa si modelele sunt absolut superbe. Ia sa vedeti ce mi-a atras mie atentia:

Favoritele mele sunt aceste rochii cu tul in patea de jos. Mi se par foarte elegante si rafinate si daca le-as combina cu un machiaj puternic si cu o coafura foarte lejera, cred ca ar iesi ceva foarte frumos.
Cea mai ieftina este cea din mijloc insa si aceea are un pret destul de marisor pentru bugetul meu. As putea sa fac totusi un efort pentru banchet daca imi doresc ceva special.
Rochia verde este mai scumpa insa arata intr-un mare fel. Si culoarea cred ca m-ar prinde tare bine. Desi nu prea am folosit eu verde in ultima perioada, stiu ca e o culoare care imi scoate ochii in evidenta.
Ultima rochie are acelasi pret cu cea verde pentru ca si seamana intr-o oarecare masura, ba chiar cred ca imi place mai mult. Oricum acestea trei imi plac toate extrem de mult si daca as putea alege fara sa ma uit la bani, cu siguranta dintre acestea as alege.


Desi initial am plecat de la ideea ca mi-as dori o rochie pe corp, iata ca acestea doua reprezinta exceptia de la regula. Imi plac foarte mult desi sunt lejere in partea de jos. Dar dupa parerea mea curg destul de frumos pe langa corp asa ca nu ar fi o problema.
Din nou avem o rochie verde care cred ca m-ar avantaja foarte mult. Si pretul este mai redus decat la cealalta.
Si o rochie roz cu o croiala tare interesanta.

Am ajuns si la ultima parte unde am incadrat rochiile mulate, din materiale fine care urmeaza liniile corpului. Fvoritele mele sunt primele doua. Mai am o rochie albastra si imi place aceasta nuanta aprinsa foarte mult. Vad ca inca nu ma satur de ea.  Si rochia corai e superba. Imi plac foarte mult detaliile din partea de sus. Vorbesc acum despre toate rochiile pentru ca se aseamana la acest capitol.
Rochia bleumarin pare un pic mai serioasa. La fel si rochia bleu. Dar asta nu inseamna ca sunt mai putin frumoase. Cred ca toate rochiile pe care le-am ales au ceva special. Cel putin din punctul meu de vedere.

Desi de data aceasta m-am intins si am visat la rochii mai scumpe, promit sa mai revin cu o postare in care sa aleg si rochii pentru buget redus. :D

Care este favorita voastra din tot ce am ales?


Comentarii

  1. Bună Cherry Queen,
    Nici eu nu am ajuns la banchetul din liceu - din prostie, iar până termin facultatea mai am 4 ani (cu tot cu acesta).
    Mie mi-a plăcut mult-mult a doua rochie, este foarte ușoară, să zic așa, datorită tulului. Și eu mi-aș dori o rochie lungă la banchet - au un aer aristocratic așa :)
    O zi frumoasă să ai!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. aceea este si rochia mea favorita. ma bucur ca gandim la fel. :)
      puupici!

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Un concealer de calitate ascunde imperfectiunile tenului

Recenzie Carte si Film: Baiatul cu Pijamale in Dungi

CONCURS ANIVERSAR - 2 ANI de BLOGGING