Melodii Preferate in Decembrie (Not Christmas related)

Buna ziua, fete frumoase!

In ultima perioada am ascultat muzica mai mult decat de obicei si am cateva favorite pe care le tot repet. Nu sunt doar melodii noi. Pe unele abia acum le-am descoperit, pe altele le-am redescoperit si le ascult iar cu placere.

Imi place sa descopar mereu muzica noua si cel mai mult imi place sa ascult muzica atunci cand conduc. Si imi astept de fiecare data melodiile favorite.

Asa ca astazi vi le prezint pe cele care ma inspira cel mai mult. Sunt 15 la numar si sper sa nu va plictisesc. Insa nu pot renunta la nici una. Le voi scrie intr-o ordine aleatorie pentru ca toate imi plac la fel de mult. :D


Adda - Lupii
Daca "Nu plange Ana" nu a fost deloc pe gustul meu, cu aceasta piesa Adda m-a convins sa o ascult. Imi place mult ritmul mioritic al piesei si o ascult mereu cu drag.


Amber run - I found
Am aflat de melodia asta prin vara dar nu i-am acordat mare atentie. Acum insa o ascult mai des si imi place din ce in ce mai mult. :)

Amna feat. Robert Toma - In oglinda
Imi plac mult versurile de la refren si abia astept sa o aud mereu si sa o fredonez. 

Carla's Dreams - Te Rog
Baietii astia din Republica Moldova imi plac mai mult cu fiecare melodie pe care o scot. Cred ca "Te Rog" e piesa mea preferata de la ei pana acum. 

DOC si Smiley - Pierdut Buletin
In ultima perioada nu m-au impresionat foarte tare piesele lui Smiley dar cu aceasta m-a cucerit. 


CRBL feat. Anlora - Plange sufletul meu
Colaborarea cu Anlora ii prieste lui CRBL. Sper sa scoata mai multe piese impreuna pentru ca aceasta cu siguranta e pe gustul meu.

FreeStay feat. Mahia Beldo - Trebuia sa fii Tu
Ristei a fost favoritul meu de la X Factor si de atunci l-am urmarit cum evolueaza. Si pana acum aceasta mi se pare de departe cea mai buna piesa a sa.
Imi pare rau ca aici pe blog nu am reusit sa gasesc un clip cu melodia ci doar pe acesta stil karaoke dar oricum cred ca voi o cunoasteti deja. :D

George feat. Jo - Nimeni nu-i perfect
Vad ca de cand a renuntat la "Jorge" s-a axat ceva mai mult pe muzica iar aceasta piesa mi se pare tare frumoasa. Pe Jo o plac tot de la X Factor si mi se pare ca a evoluat foarte frumos.

Loredana si Nadir - Te iubesc
Imi plac fantastic de mult versurile acestei melodii si mi se pare o frumoasa declaratie de dragoste. :)

Lora - Ne impotrivim
Asta e o piesa mai recenta dar care m-a cucerit imediat. Dupa "Singuri in doi" pe care am adorat-o, iata ca Lora vine din nou in forta :)

Nick Lachey - All in my Head
Pe Nick l-am descoperit in serialul One Tree Hill si i-am cautat mai multe piese. Are melodii foarte frumoase dar pe aceasta am ascultat-o cel mai des in aceasta perioada. :) Ma binedispune mereu.

Selena Gomez feat. AsAP Rocky - Good for You
O melodie foarte sexy de la Selena Gomez. Voua va place?

Sofia Karlberg - Crazy in love (Cover)
Dupa melodia lui Beyonce s-au facut multe cover-uri dar acesta imi place cel mai mult.

Laura Broad - Wherever you will go
Din nou un cover care imi place mai mult decat originalul.

Maher Zain - For the rest of my life
Si pentru final inca o melodie pe care am descoperit-o recent si pe care o ascult continuu.


In speranta ca nu v-am plictisit foarte mult, sper sa reusesc sa fac o postare asemanatoare in fiecare luna. :)

Astept acum sa imi spuneti si care sunt melodiile voastre favorite in Decembrie!


Comentarii

  1. Si mie imi place Carla's Dreams, fac muzica buna baietii astia :)
    Eu zilele astea am ascultat mult Runnin' - Beyoncé. Nu ma mai satur :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ma bucur sa aud asta. o sa caut melodia. poate imi place si mie. :)
      pupici!

      Ștergere
  2. Prima piesa imi place cel mai mult, majoritatea nu le stiu.
    Craciun fericit!
    pupici

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Un concealer de calitate ascunde imperfectiunile tenului

Recenzie Carte si Film: Baiatul cu Pijamale in Dungi

CONCURS ANIVERSAR - 2 ANI de BLOGGING