Review: Epilator Rowenta Soft Extreme

Buna ziua, fete frumoase!

Desi aseara nu m-am culcat foarte tarziu, astazi am reusit sa fac ochi abia pe la 10. Si dupa ce am trecut de tabieturile diminetii, m-am asezat frumos in fata laptopului pentru a va povesti mai multe despre epitalorul de la Rowenta pe care l-am cumparat in mare parte cu voucherul primit in clubul Dove. :)

Am acoperit eu diferenta si astazi ma bucur de un produs foarte bun si vreau sa va impartasesc si voua din experienta mea. :)


Aveam un epilator vechi de multi ani, dar pentru ca nu l-am folosit mereu, nu era inca depasit. Cand eram mai tanara, am folosit epilatorul, dar ma iritam atat de tare incat am renuntat la el si am apelat la metode mai putin dureroase.

Insa in vara asta, mi-am dorit o piele neteda mai mult timp, asa ca am inceput din nou sa folosesc acel epilator. Si atunci mi-am dat seama ca am nevoie de ceva proaspat.

Si pentru ca aveam voucherul acela din clubul Dove,am inceput sa caut in oferta eMag. Am petrecut destul de multe zile pana m-am decis asupra acestuia. Am cautat multe pareri despre diverse modele, ba chiar am vazut si cateva review-uri pe YouTube si pana la urma acesta parea cel mai potrivit pentru nevoile mele.

Am o piele destul de sensibila si pragul meu de sensibilitate la durere este si el destul de scazut. Asa ca un produs care promite mai putina durere mi s-a parut cel mai indicat. :D

Si l-am ales pe acesta de la Rowenta si nu imi pare rau deloc. :)

Pachetelul include:
-corpul epilatorului
-capat pentru epilat
-capat pentru ras
-capac pentru epilare treptata
-periuta pentru curatat
-incarcator
-saculet de depozitare
-manual de instructiuni

O sa incep cu aspectul, asa cum o fac in cam toate review-urile mele. Acest epilator mi se pare foarte feminin. Imi place combinatia de mov cu alb. Pare si foarte elegant prin forma usor diferita fata de majoritatea epilatoarelor.

Este foarte usor si se incadreaza perfect in palma. Cablul incarcatorului este suficient de lung pentru a nu fi nevoita sa stau langa o priza anume. Si incarcatorul e foarte usor fata de cel de la vechiul meu epilator, care era foarte greu. :)

Capatul pentru epilare este prevazut cu niste role pentru masaj care fac intr-adevar ceea ce promit. Sunt din plastic. Eu chiar simt efectul lor si ma ajuta sa scap mai repede de durere. Tot pentru acest scop, acest epilator este pevazut si cu un jet de aer rece care imi calmeaza pielea iritata. Aceste doua metode de reducere a durerii au fost foarte utile pentru mine si chiar mi-au facut epilatul mult mai comod si mult mai usor.
Epilatorul are si o lumina care ajuta la descoperirea firelor de par mai subtiri pe care le-am putea rata intr-o lumina mai slaba. Desi am citit multe pareri cum ca aceasta lumina ar fi inutila, pe mine chiar m-a ajutat pentu mai multa precizie.
Despre precizia de epilare am numai cuvinte de lauda. Pe langa faptul ca epilatorul smulge si fire foarte scurte, nici nu trebuie sa trec de mai multe ori printr-un loc pentru a smulge un fir de par.

Capatul pentru ras il folosesc petru zona intima si imi place tare mult. Lasa pielea fina dupa folosire asa ca eu pot spune ca am renuntat la alte metode de epilare pentru acea zona.

Capacul pentru epilare progresiva l-am folosit prima data pentru linia bikinilor si pentru axila insa acum am renuntat la el si ma epilez normal, fara sa mai aplic acel capacel. Nu ma deranjeaza si epilatul chiar e destul de bland.

Ambele capete, atat cel pentru epilare cat si cel pentru radere, sunt lavabile, asa ca dupa fiecare folosire am grija sa le curat bine inainte de a le depozita inapoi in saculet.

Vorbind de saculet, chiar ma bucur ca acest epilator vine si cu asa ceva. Imi e mult mai usor sa il depozitez asa si sa nu fiu nevoita sa pastrez cutia.:)

Ca un sfat de final: Folositi epilatorul exact asa cum arata in instructiuni, adica in pozitie verticala, pentru ca altfel riscati sa va capatati cu ciupituri. Eu l-am folosit mereu corect si nu am avut niciodata probleme. :)

Ma bucur de alegerea facuta si daca sunteti in cautare de un epilator nou, luati in calcul si aceasta varianta. :)

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Un concealer de calitate ascunde imperfectiunile tenului

Recenzie Carte si Film: Baiatul cu Pijamale in Dungi

CONCURS ANIVERSAR - 2 ANI de BLOGGING