Cartea saptamanii: Ma pierd in tine...

Buna dimineata, fete frumoase!

Cand v-am povestit despre ultimele produse primite,v-am aratat si doua carti de la Libris si v-am promis ca o sa va povestesc despre prima cat de curand.
Ei bine, nu am reusit sa o termin pana joi, asa cum aveam de gand, dar ieri am dat-o gata, asa ca nu vreau sa mai pierd timp si zic sa vorbim putin despre Ma pierd in tine... de Jasinda Wilder, o noua carte de la Editura Epica.


Cartile de la Editura Epica sunt un must have pentru mine si de fiecare data cand am ocazia, mai bifez cate una. Aveam aceasta carte pe wishlist de foarte mult timp. Intr-o perioada o vazusem la o colega si a spus ca mi-o imprumuta dupa ce termin eu de citit ce aveam in perioada respectiva. Dar a venit vacanta, nu ne-am mai intalnit si am decis ca mai bine e sa am carticica mea. :D
Asa a venit  timpul ca acest roman sa faca parte din colectia mea de carti de la Editura Epica. :)
Pana acum, nici o carte de la aceasta editura nu m-a dezamagit. Sunt tare curioasa sa le citesc pe toate si consider ca urmeaza cumva acelasi tipar si nu ar putea sa nu imi placa. :D

Incepand de la copera si terminand cu un continut miunat, aceasta carte a fost pe gustul meu si mi-a facut placere sa o citesc.
Imi place mult coperta alb-negru. Imi inspira mula eleganta si senzualitate si chiar ma bucur ca editorii au optat pentru aceste non-culori. Sunt fascinata de fotografiile alb-negru si aceasta chiar arata mult mai bine asa decat ar fi aratat color.

Mi-a placut si traducerea foarte mult. In ultima perioada chiar am nimerit mai multe carti cu o traducere ce lasa de dorit si chiar am apreciat foarte mult ca in aceasta carte nu am gasit nici o greseala. Nu imi place sa ma impiedic de litere atunci cand incerc sa descifrez mesajul pe care cartea il transmite. Si o carte, pentru a fi buna, are nevoie si de o traducere pe masura. Desi eu am incercat mereu sa trec peste si sa pun accent doar pe continut, nu am putut insa sa nu observ eventualele greseli.

Cartea este povestita din doua perspective. Si este impartita in doua parti: Trecutul si Prezentul.

Trecutul este povestit in intregime de Nell, o tanara adolescenta, ce are un prieten foarte bun, pe nume Kyle. S-au nascut la o diferenta de doar cateva zile si inca de mici sunt cei mai buni prieteni. Locuiesc unul langa celalalt si parintii lor sunt foarte buni prieteni. Asa ca si prietenia lor a fost cumva subinteleasa.
Cand au crescut si-au dat seama ca pe ei nu ii leaga doar o prietenie ci ca sentimentele pe care le simt unul fata de celalalt sunt mult mai puternice. Asa au hotarat sa isi dea sansa sa se cunoasca mai bine si sa formeze un cuplu. Un cuplu de aur la scoala lor. Toate au mers perfect pentru doi ani.

Insa o furtuna teribila l-a smuls pe Kyle din bratele lui Nell, chiar din viata ei. Kyle a murit si a lasat in urma o Nell devastata, care s-a inchis in ea si care nu si-a permiss a jeleasca nici o secunda. Stia ca daca isi lasa lacrimile sa curga, nu se va mai putea opri, asa ca a preferat sa se inchida in cochilia ei si sa incerce sa treaca peste durere intr-un mod total nepotrivit.

La inmormantare, Nell il cunoaste pe Colton, fratele mai mare si de mult plecat al lui Kyle. Cei doi vorbesc putin si o chimie pare sa apara intre cei doi. Dar din cauza durerii care ocupa sufletele amandurora, cei doi se despart pentru inca doi ani.

Dupa aceasta perioada, se reintalnesc in New York, dar ambii sunt devastati de fantomele trecutului. Nell a incercat orice pentru a trece peste durerea provocata de Kyle. Colton este de multa vreme devastat de tot ce se intampla in viata lui.
Ascunde multe, a lasat multe sa ii rupa sufletul si cu greu poate face fata in continuare.

Insa doar impreuna pot trece peste durerile sfasietoare ce i-au acaparat. Cum vor face ei fata si cum se vor ajuta reciproc sa depaseasca momentele dificile, va las pe voi sa descoperiti.

Este o carte ce mi-a amintit de 50 de umbre ale lui Grey datorita scenelor intime dintre cei doi protagonisti dar si datorita umbrelor ce le intuneca existenta celor doi.

Privita profund, cartea spune de fapt povestea unor suflete ranite care se ajuta reciproc sa depaseasca greutatile pe care le-au avut de suportat. Si doar impreuna pot reusi asta. Insa soarta nu ii lasa atat de usor si ii loveste din nou. De data asta pe amandoi in acelasi mod. Dar iubirea poate vindeca suflete si asta se intampla si intre Nell si Colton. :)

Daca v-am facut macar curioase, atunci va mai spun doar ca puteti gasi aceasta carte in aceasta librarie online, libraria mea de suflet, la un pret foarte bun, chiar aflata la reducere in acest moment. :D


Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Un concealer de calitate ascunde imperfectiunile tenului

Recenzie Carte si Film: Baiatul cu Pijamale in Dungi

CONCURS ANIVERSAR - 2 ANI de BLOGGING