Studii pentru casa

Buna, fete frumoase!

Astazi a fost o zi extrem de urata. S-au intamplat atat de multe incat am impresia ca dimineata a fost de fapt acum vreo saptamana. :( Vreau sa ajung mai repede acasa si sa las aici ziua de astazi, atat de nefasta.

Nici macar nu a fost vineri, 13 ca sa am un motiv. E abia 5 si mai e si miercuri dar lucrurile rele au venit din abundenta.

Totusi cei dragi mi-au fost alaturi asa cum nu as fi crezut vreodata si m-au facut sa plang de emotie. Ii iubesc si le multumesc pentru ca sunt alaturi de mine chiar si in aceste momente in care poate nici macar nu merit atentia lor. Dar prin asta imi demonstreaza ca vor fi mereu langa mine si ca trebuie sa ii pretuiesc si mai mult decat pana acum.

Revenind la subiectul postarii, poate va mai amintiti ca v-am mai povestit eu despre studii geotehnice pentru locoul de casa. Hidrogeotesting Romania este o echipa de oameni profesionisti ce se ocupa u aceste studii. Chiar daca ne dorim sau nu, trebuie sa analizam locul pe care urmeaza sa ne onstruim casa, pentru ca acesta sa fie in conditii optime pentru ridicarea unui asezamant. Nu vrem sa riscam diverse accidente asa ca cel mai bine este sa investim intr-un studiu geotehnic.

Daca vom primi autorizatia din partea echipei, vom putea incepe constructia casei fara sa ne mai impiedicam de alte formalitati.
Echipa despre care va povesteam mai sus, se deplaseaza oriunde pe teritoriul Romaniei, asa ca daca va intereseaza, trebuie sa stiti ca nu conteaza locul in care vreti sa va construiti casa, pentru ca o echipa de profesionisti va fi intotdeauna acolo unde tu ai nevoie de ea.

Si cand spun ca sunt profesionisiti, nu vorbesc aiurea ci ma bazez pe experienta de 20 de ani in domeniu. Consider ca experienta este cea mai buna recomandare pe care o poate avea o firma. Daca timp de 20 de ani, au rezistat in acest domeniu, inseamna foarte mult pentru mine. Cu siguranta sunt profesionisiti in ceea ce fac si eu am incredere in ei.

Experienta conteaza mai mult decat reclama pe care o intalnesc pe strada sau o vad la televizor. experienta este cea care imi recomanda mie o firma si estea cea care ma face sa ma decid pentru cei pe care ii voi alege. Nu stiu um va orientati voi, dar pentru mine atarna foarte mult experienta in balanta deciziilor.

Chiar daca acum casuta noastra se apropie cu pasi repezi de punctul final, studiile geotehnice au facut parte din demersurile firesti. Si cu siguranta daca ar trebui sa ne apucam de o alta casa, am parcurge aceeasi pasi. Pentru a primi autorizatie de constructie, avem nevoie de aceste studii si pentru ele avem nevoie de cei mai buni oameni din domeniu. Si cei mai buni sunt cu siguranta cei cu o experient vasta.

Voi in functie de ce parametri va decideti atunci cand aveti mai multe optiuni pentru acelasi domeniu?


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Un concealer de calitate ascunde imperfectiunile tenului

Recenzie Carte si Film: Baiatul cu Pijamale in Dungi

CONCURS ANIVERSAR - 2 ANI de BLOGGING