Sa ne Iluminam

Buna, fete frumoase!
'Nu stiu cum se face, dar perioada aceasta de dinainte de sarbatori mi se pare intotdeauna mirifica. Totul parca incepe sa prinda viata, chiar in toiul iernii. Bine, stiu ca suntem abia la final de toamna dar eu cand ma gandesc la sarbatori, ma gandesc la iarna si nu aveti ce-mi face. :D

Deja in magazine au aparut o multime de decoratiuni pentru Craciun si eu ma abtin cu greu sa nu dau iama in ele. Inca mai consider ca avem prea multe si nu are rost sa cumparam altele noi dar iubitul meu este fascinat de decoratiunile pentru Craciun si nu lasa nici un an sa treaca fara sa facem noi achizitii. Si eu, ca o iubita intelegatoare ce sunt, ii fac mereu pe plac. :D Nu ca nu mi-ar face si mie placere sa facem astfel de cumparaturi. Doar ca ma mai gandesc si la buget si mi-as dori sa il investim in altceva. Dar nu ma pot pune cu el. E mai mare si mai puternic. Un bebe mare si puternic :))

Dar in acelasi timp cu sarbatorile, avem parte si de zile mult mai scurte, de perioade mai lungi in care trebuie sa aprindem lumina. Ochii mei se inteleg cel mai bine cu lumina naturala si nu se inteleg deloc cu o combinatie intre bec si lumina naturala. Asa ca aleg ori pe una, ori pe cealalta. Si pentru ca in aceasta perioada nu mai putem beneficia pentru mult timp de lumina naturala, aprind becul din ce in ce mai devreme.



Consumul de energie creste simtitor in perioada rece si trebuie sa facem cumva sa reducem costurile. Am gasit o solutie in fiinta becurilor cu led de la MagicLED. Este vorba despre niste becuri economice, care ne ajuta foarte mult in aceasta perioada.

Eu sunt foarte deschisa spre orice inseamna economie pentru ca prefer sa adun tot ce pot pentru a investi in cadouri de Craciun, sau de Mos Nicolae. :) Daca fac economie pe o parte, reusesc sa cumpar cadouri mai insemnate si sa ii bucur pe cei dragi mie.

In plus, daca sunteti din Bucuresti, puteti merge chiar la Showroom-ul MagicLed unde pe langa becurile cu led despre care va povesteam, veti gasi si alte produse la fel de interesante. Showroom-ul se afla pe B-dul Ion Mihalache, nr. 42-52, Bloc 35, Parter, Sector 1, București.


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Un concealer de calitate ascunde imperfectiunile tenului

Recenzie Carte si Film: Baiatul cu Pijamale in Dungi

CONCURS ANIVERSAR - 2 ANI de BLOGGING