Rutina de ingrijire a parului meu

Buna dimineata, fete frumoase!

Zilele trecute v-am intrebat daca va doriti sa aflati mai multe despre rutina actuala de ingrijire a parului meu si m-am bucurat sa vad ca foarte multe dintre voi v-ati aratat interesate. :)

Am folosit multe produse pentru par de-a lungul timpului. Am incercat toate variantele posibile. Unele mai bune, altele mai putin bune, dar in final m-am oprit la aceasta combinatie. Chiar daca mai am si alte produse deschise, le folosesc mult mai rar, atunci cand nu am la indemana vreunul din cele pe care le folosesc frecvent.

Imi spal parul de 2-3 ori pe saptamana si in acest interval arata la fel de bine. Nu se ingrasa si nu se electrizeaza. Varfurile sunt solide, fine, nicidecum despicate. :)

Sunt 6 produse cele pe care le folosesc acum, dar impreuna reprezinta echipa perfecta pentru ca parul meu sa arate mereu foarte bine. :)

O sa incepem cu produsele pentru ingrijire:

Samponul favorit al momentului este acesta de la L'Oreal Professionnel - destinat restabilirii densitatii parului. Am ales varianta de 500 de ml, convinsa fiind ca pentru a observa rezultate, am nevoie de o utilizare indelungata. In plus, aceasta variana venea cu pompita. Deja 2 bile albe. :D
Efectul pe care il are asupra parului meu este unul benefic. Deja am observat noi fire de par, iar despre cadere pot spune ca aceasta s-a redus foarte mult. Oricum vreau sa va povestesc mai multe despre el dar o sa ii dedic un articol intreg. :)

Uleiul meu extraordinar vine tot de la L'Oreal si este intr-adevar exact asa cum ii spune numele. Il folosesc fie inainte de spalare, lasandu-l sa imi hraneasca parul pentru cateva ore, fie dupa spalare, in loc de balsam. Nu necesita o clatire suplimentara asa ca e perfect chiar si cand ma grabesc.

Daca folosesc uleiul Extraordinar inainte de baie, atunci dupa ce imi spal parul, folosesc un alt ulei - cel pentru stralucire de la Wella. Miroase demential si ofera parului o stralucire sanatoasa, perfecta. In plus, se descurca mai usor si nu risc sa rup nici un fir in procesul de pieptanare.

Aceste trei produse imi lasa parul exact asa cum mi-l doresc. Usor de aranjat, fara fire electrizate, fin dar nu turtit, ba chiar cu un volum considerabil.
Desi sunt foarte curioasa sa incerc si alte produse si sa va povestesc si voua despre ele, deocamdata nu vreau sa renunt la aceasta formula atat de potrivita pentru mine.

Pentru styling folosesc:
Fixativul de la Wella imi este cel mai bun prieten inca de cand l-am descoperit. Insa daca va doriti o fixare maxima care sa dureze doua zile, nu cred ca ar fi alegerea potrivita. Pentru mine insa, este cel mai bun.
Atunci cand am inspiratie de coafuri mai elaborate, pulverizez un pic de fixativ cat sa nu mi se desfaca parul pe timpul zilei. Dar cand ajung acasa si imi desprind parul, totul este ca nou. Nu il am incarcat, nici tare, ci doar exact ca inainte de aplicare. Ce-i drept, nici nu folosesc o tona de fixativ.

Cand stiu ca urmeaza sa imi aranjez parul cu placa sau ondulatorul, folosesc spray-ul pentru modelarea termica a parului. Are o actiune dubla: de fixare si de protectie termica. In plus, miroase superb si se mentine pe par.

Pentru uscare si aranjare folosesc de fiecare data peria rotativa de la Babyliss:
Este de fapt multifunctionala si dupa fiecare spalare imi aranjez parul cu ajutorul diferitelor capete interschimbabile.

Imi doream de mult o perie rotativa si acum ca o am, nu stiu cum am putut trai fara ea. 

Am fost o saptamana plecata la Constanta si nu mi-am luat decat strictul necesar. Aveam acolo un alt sampon si un alt balsam, foarte bune si ele atunci cand le-am folosit pentru prima data, dar dupa ce am facut o comparatie intre modul in care imi arata parul folosind produsele prezentate astazi si cum imi arata parul cu produsele folosite acolo, mi-am dat seama ca aceasta e cea mai potrivita rutina din ultimii ani. :)

Daca voi schimba cumva toate produsele si voi gasi unele la fel de bune, vom face o actualizare la capitolul ingrijirea parului. Dar pana atunci, sa ne bucuram de efectele acestei echipe asupra podoabei mele capilare. :)


Voi ce produse folositi pentru a avea un par sanatos si frumos?


Comentarii

  1. eu am o perie rotativa de la philips dar am parul fin si moale si ma tine coafura foarte putin chiar daca utilizez fixativ

    eu sunt in cautarea unui sampon potrivit anit matreata ,. si tot la head@ shoulders revin
    am incercat si dermocosmetice si de salon, dar mai am de cautat
    o sa incerc de la loreal professionel sa vad daca da roade
    ca si ulei de par folosesc ulei de la avon cu ulei de argan si e foarte ok

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si eu am parul fin dar de la acest sampon parca e ceva mai voinic si nu mai aluneca asa cum o facea inainte. imi rezista bine coafurile si fara sa imi umplu parul cu fixativ. :)
      Cu matreata nu ma mai lupt de multa vreme. Sper sa nu revina. Deocamdata salpul meu e fericit si sper sa ramana asa. :)
      Dermatocosmetice pentru par nu am folosit inca. Dar produsele de salon au efecte bune pentru mine, dupa cum vezi. :)
      Sper sa iti priasca si tie produsele L'Oreal. Pentru mine sunt perfecte. :)
      Am folosit si eu uleiul de la Avon cu ulei de Argan si este intr-adevar foarte bun. Imi placea de fapt intreaga gama cu ulei de argan.

      pupicei!

      Ștergere
  2. eu sper ca intr-o zi, poate de ziua mea, cine stie, sa ma fericeasca si pe mine careva cu o perie rotativa. plang dupa ea de ceva vreme. ca sampon, folosesc doar gerovital anticadere. imi merge bine cu el si am zis ca nu-l mai schimb

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sa stii ca este extraordinar de utila. parul meu arata ca dupa razboi daca nu o folosesc. :D:D
      mi-am luat si eu acum un tratament anticadere. sa vedem daca reuseste sa stopeze de tot caderea parului. oricum cred ca ar face casa buna cu samponul L 'Oreal

      pupici!

      Ștergere
  3. Pentru ca tocmai am pus in practica un tag primit zilele trecute si te-am nominalizat, poate iti va placea sa ne spui 7 lucruri despre tine http://unghiutelemele.blogspot.ro/2014/09/tag-very-inspiring-blogger-award.html. Daca poti bineinteles. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc tare mult. :)
      O sa il fac.. dar cred ca saptamana viitoare. :D
      puup!

      Ștergere
  4. apropo de par, iti vine sa crezi ca am stat 3 zile pana la urmatoare spalare fiindca am folosit Batiste? wooow!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si eu prelungesc durata dintre spalari cu sampon uscat. e foarte util. :)
      puup!

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Un concealer de calitate ascunde imperfectiunile tenului

Recenzie Carte si Film: Baiatul cu Pijamale in Dungi

CONCURS ANIVERSAR - 2 ANI de BLOGGING