Review: Apa de parfum Premiere Luxe

Buna, fetelor!
In ultima vreme sunt din ce in ce mai atrasa de parfumuri. Si inainte eram la fel dar parca acum le apreciez la adevarata lor valoare si imi doresc sa am in colectie cat mai multe arome. Imi place sa le descopar si vreau sa am cate un parfum pentru fiecare dispozitie. :)
Ultima achizitie din aceasta categorie este apa de parfum Premiere Luxe, de la Avon. V-am aratat cumparaturile saptamana trecuta si acolo va spuneam si cateva prime impresii. Dar astazi o sa intram in detalii si o sa vorbim pe indelete despre aceasta apa de parfum care m-a cucerit.
Voi incepe cu sticluta si voi spune ca este adorabila. Nu sunt eu o fana inraita a auriului atunci cand vine vorba despre bijuterii, dar la acest ambalaj totul pare atat de luxos incat nu as fi putut gasi o culoare mai potrivita in afara de auriu.
Sticluta a venit ambalata intr-o cutie la fel de eleganta, cu negru si auriu, dar din pacate nu o mai am ca sa v-o pot arata. 

Aroma este una pe care o ador si pe care am folosit-o foarte frecvent in ultima perioada. De obicei atunci cand achizitionez un parfum nou asa mi se intampla. Mai tarziu revin la vechile obiceiuri dar am cateva saptamani in care il folosesc intens.

Aceasta apa de parfum are o aroma care imbina exact cantitatile potrivite din notele fresh si cele dulci pentru a crea o armonie ideala pentru acest sezon. Probabil eu il voi iubi chiar si la vara, dar il consider mai mult potrivit pentru sezonul rece. Asa ca acum voi abuza de el cat pot de mult. :)

Printre notele de varf gasim grepfruit-ul, usor acid, care ne starneste simturile si ne cuprinde intr-o simfonie a mirosurilor. Apoi se face loc pentru notele de mijloc printre care putem regasi esenta iasomiei, o alta mireasma pe care o iubesc si o caut frecvent in apele de parfum pe care le cumpar.
Iar ca si note de baza, acesta contine lemn de santal, patchouli si praline. Si cand scriu aceste note parca simt deja aroma parfumului pe pielea mea.

Ca si persistenta, are un mare plus de la mine. Persista cu toata puterea intreaga zi, iar pe haine persista chiar si mai mult. Cand l-am cumparat, sincer nu ma asteptam sa persiste atat de mult. Oricum asta depinde si in functie de pH-ul pielii fiecarei persoane, dar eu sunt o norocoasa pentru ca persistenta pe pielea mea e una crescuta.

Astazi nu va voi mai spune, la fel ca de obicei, ca acest parfum se gaseste in brosurile Avon. Le-am cercetat si nu mai este la reducere nici in C2 si nici in C3, adica il puteti lua doar la pret intreg de 115 lei. Dar aveti o alta alternativa, mult mai ieftina. Il puteti achizitiona de pe site-ul Aoro la pretul de doar 63 de lei. Mi se pare o oferta de nerefuzat tinand cont de calitatea parfumului. 
Tot la Aoro gasiti o gama foarte mare de produse Avon la preturi foarte mici. Puteti cumpara chiar si produse pe care nu le mai gasiti in catalog, dar pe care vi le doriti neaparat.

Voi ati incercat acest parfum? Ce parere aveti despre el? Se potriveste dorintelor voastre?




Comentarii

  1. Am primit o mostra de la colega mea cand a aparut si mi-a placut la nebunie!E preferatul meu :D

    RăspundețiȘtergere
  2. hhi, nu l-am vazut inca prin catalog dar daca persista, inseamna ca merita:)
    eu momentan testez Spotlight, tot de la Avon
    te pup@

    RăspundețiȘtergere
  3. il am si eu, dar nu ma prea tenteaza...nu prea e genul meu

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. imi pare rau sa aud asta, dar oricum gusturile difera. :) sunt constienta de asta :)
      pupici!

      Ștergere
  4. din pacate pe pielea mea nu persista :(.

    RăspundețiȘtergere
  5. Si mie imi pace foarte mult...persista toata ziua!
    Mie mi se pare un parfum pentru toate anotimpurile...nu e suficient de greu sa fie doar pentru iarna,dar nici foarte floral ca sa fie doar pentru vara.... Ș)
    Pupici! :*

    RăspundețiȘtergere
  6. De reţinut ideea că pe Aoro găsim până şi produse Avon, chiar nu ştiam. Să-l foloseşti cu drag! ♥

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Un concealer de calitate ascunde imperfectiunile tenului

Recenzie Carte si Film: Baiatul cu Pijamale in Dungi

CONCURS ANIVERSAR - 2 ANI de BLOGGING