Imaginea nuntii tale

Buna fetelor!
De foarte multe ori v-am vorbit despre micutele detalii din ziua cea mare. Am vorbit despre invitatii si despre fotografii si ar mai fi inca foarte, foarte multe lucruri de pus la punct. De multe ori stau si ma gandesc si nu stiu exact cum ar fi mai bine sa procedez. Nu stiu daca imi doresc ceva foarte intim, doar cu prietenii apropiati si cu familia, sau daca imi doresc o nunta mare in care sa impart invitatii in stanga si in dreapta.
In multe zile ma trezesc cu un sentiment de liniste si imi doresc ca acest sentiment sa ma insoteasca si atunci. Imi doresc sa fiu linistita si sa ii am alaturi doar pe cei dragi. Dar in alte zile vreau sa invit multe persoane si totul sa fie asa cum am vazut la verisoarele mele, o nunta mare si frumoasa.
Nu stiu cum e mai bine si probabil voi fi indecisa pana cand va veni momentul respectiv si orice hotarare va fi definitiva.
sursa
Intr-adevar, nu ma impac bine cu ideea de a invita la nunta mea persoane care poate nu m-au vazut niciodata, dar ei imi cunosc familia, poate sunt rude mai indepartate si nu ar fi corect sa nu fie invitati. Asadar, toate sunt in contradictoriu, dar toate se leaga si ma indreapta spre ceva anume. Spre ce anume, va trebui sa descopar singura, inainte de a fi prea tarziu.
Dar oricare ar fi alegerea mea in privinta numarului de invitati, sau a localului ales, ori a meniului dorit, este un detaliu pe care nu vreau sa il schimb, orice ar fi. Si cred ca stiti deja la ce ma refer pentru ca am vorbit despre fotografii si video si cu alta ocazie.

Asa ca am multe zile in care simt ca evenimentul se apropie si trebuie sa ma decid asupra verighetelor sau asupra fotografiilor si a filmarilor. Si incep sa caut pe internet oferte cat mai avantaoase, dar si calitate si astfel am dat peste filmari nunti imagineanuntiitale.ro. Am rasfoit site-ul de prezentare si am ramas foarte placut impresionata. Mi-as dori si eu ca imaginea nuntii mele sa fie una perfecta si sa o pot privi efectiv ori de cate ori imi doresc.
Am vazut nu doar fotografii si filmarea evenimentului in sine, ci fi momente de dinainte, cu cei doi indragostiti, exact ca un videoclip de la HollyWood. Mi-a placut tare mult si cred ca orice mireasa si-ar dori ca astfel de momente sa dainuie peste timp.

Binainteles ca si preturile difera de la un pachet la altul si daca iti doresti foarte multe, atunci si banutii pe care ii vei investi vor fi mai multi. Dar cred ca se merita totusi, pana la un anumit punct, sa investesti in cel mai frumos eveniment din viata ta. Chiar daca preturile par foarte piperate la inceput, in comparatie cu multe alte detalii legate de eveniment, e posibil ca acestea sa para chiar un mizilic.
Ramane totusi de vazut in momentele respective pentru ca noi ne dorim foarte multe si cred ca asta se intampla cu toti cei care doresc sa isi uneasca destinele. Dar totul va fi in functie de bugetul nostru din perioada respectiva, de posibilitati si de amploarea evenimentului.



Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Un concealer de calitate ascunde imperfectiunile tenului

Recenzie Carte si Film: Baiatul cu Pijamale in Dungi

CONCURS ANIVERSAR - 2 ANI de BLOGGING