Dansul - o cariera

Buna fetelor!
V-am mai vorbit despre dans si cu alte ocazii si, dupa cum puteti observa, de fiecare data cand mi se ofera o portita, ma reintorc la aceasta pasiune si va mai spun cateva despre ea.
Desi in viata de zi cu zi poate nu o sa am niciodata sansa sa fac ceva in acest sens, desi eu mi-as dori enorm, atunci cand vine vorba de filme, de cele mai multe ori, aleg filme care au dansul in centru.
Asa cum am citit pe scoaladedans.info, a fi specializat in dans este ceva super interesant si foarte greu in acelasi timp. A face dans de performanta si a face din asta intreaga ta cariera, este la fel de important ca oricare alta cariera.
Este chiar mult mai intersanta si plina de adrenalina.
Cred ca mi-ar placea enorm sa fi avut o inclinatie spre partea artistica si sa fac din dans partea principala a vietii.


Asa cum vad in filmele pe care le urmaresc cu mare placere de fiecare data, mi-as fi dorit ca si la noi aceasta arta sa fie mai dezvoltata. Daca ar fi si competitiile de dans sportiv la fel de mediatizate precum multe alte chestii care apar la televizor, atunci poate ca mai multi copii s-ar indrepta spre acest minunat sport.
In afara exista scoli prestigioase de dans care aduna an de an o multime de elevi dornici de a invata de la cei mai buni profesori. Si la noi exista cateva scoli de dans, dar cred ca doar prin Bucuresti si nu sunt la fel de bine cunoscute de intreaga populatie, pe cat ar trebui.
Cei de la scoaladedans.info sunt foarte optimisti si sper din suflet ca acest fenomen sa se raspandeasca si sa fie cat mai mult adoptat de micutii nostri. De mici pot observa ce anume li se potriveste si dansul este o cariera minunata, plina de talent dar si care ascunde foarte multa munca.
Dar totul dispare in momentul castigarii unei competitii. Toata munca apare nesemnificativa si totul se rezuma la acele cateva momente de glorie pe care orice dansator de asteapta poate toata viata.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Un concealer de calitate ascunde imperfectiunile tenului

Recenzie Carte si Film: Baiatul cu Pijamale in Dungi

CONCURS ANIVERSAR - 2 ANI de BLOGGING