Favoritele lunii August


Hello Girlz!!!

Astazi este ultima zi de vara (dupa calendar) dar sa speram ca vremea frumoasa o sa ne mai bucure cateva saptamani.. :)
Cum luna se incheie astazi, August si-a ales urmatoarele favorite :D :


-lotiune tonica astringenta impotriva porilor dilatati - in putinele zile de cand am cumparat-o.. m-a ajutat sa imi atenuez imperfectiunile de pe frunte :) si pentru asta a devenit una din favoritele mele - o sa ii fac si review in curand
-crema-gel matifianta de noapte de la Oriflame - review aici
-demachiant nutritiv pentru ochi Avon - l-am folosit intens luna aceasta si deja este pe terminate :)
-lip balm cu unt de karite YR - m-a ajutat sa scap de buzele uscate luna aceasta
-gloss ultra color rich, natural glow, avon
-mascara superSHOCK
-apa de toaleta midsummer Oriflame - preferata mea :D






-crema hidratanta pentru dus cu lapte si miere de la oriflame
-masca exfolianta iluminatoare cu sake si orez, planet spa, avon
-lady speed stick waterproof - a facut fata uimitor zilelor calduroase de vara
-sampon hranitor si tratament cu ulei de argan de la avon - review aici
-gel-spuma de curatare complete balance, solutions, avon - imi place enorm aceasta spuma de curatare si ii pregatesc un review in curand.. :)

Cam astea sunt preferatele mele in aceasta luna... le-am folosit aproape exclusiv...



Voi ce preferate aveti in luna august? :)



xoxo
D.






Comentarii

  1. Ar trebui sa ma reapuc si eu sa scriu preferatele lunii...

    Demachiantul de la avon este preferatul meu..este cu mult peste multe alte demachiante f scumpe..

    Si mie imi place midsummer!

    Pup http://abeautifuldaywithmagnetzica.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. asa este... de multe ori produsele mai ieftine pot fi surprize foart placute.. :)
      te pup!

      Ștergere
  2. Serum-ul de la Avon il am si eu si sunt super multumita :D. Tu ce parere ai despre el?

    RăspundețiȘtergere
  3. Da, ai putea sa nu-mi mai raspunzi ca ti-am citit deja postarea despre el :)). Am intrebat fara sa ma documentez inainte, sorry :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu este nici o problema.. si eu sunt super multumita de el dupa cum ai vazut si in review :)
      te pup!

      Ștergere
  4. Imi place foarte mult crema hidratanta pentru dus cu lapte si miere de la Oriflame :* .. si eu am realizat favoritele lunii August, dar cu mai putine produse pentru corp :(


    http://mymakeup-addiction.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Un concealer de calitate ascunde imperfectiunile tenului

Recenzie Carte si Film: Baiatul cu Pijamale in Dungi

CONCURS ANIVERSAR - 2 ANI de BLOGGING