Recomandare Serial: Heroes & Heroes Reborn

Buna dimineata, fete frumoase!

Nu v-am mai povestit despre seriale de foarte multa vreme, insa sa nu credeti ca am stat pe tusa in aceasta perioada. Am mai bifat inca 3 seriale, chiar 4 daca ne gandim ca cele despre care vorbim astazi sunt de fapt doua.

Asadar, pentru ca tot e vacanta pentru multi dintre voi, zic sa va fac si eu o recomandare, ca poate nu mai stiti ce serial sa urmariti.


Daca va plac filmele Fantasy, atunci acesta este pentru voi. Eu am fost efectiv indragostita de acest serial si l-am privit cu sufletul la gura. M-am intristat cand am ajuns la ultimul episod dar m-am bucurat ca am mai gasit inca o serie in Heroes Reborn. Cand am ajuns din nou la final nu mi-a mai ramas decat sa sper ca poate se vor mai gandi sa continue cu inca un sezon. :)



O serie de oameni aparent normali incep sa isi dea seama de diverse puteri pe care le capata peste noapte. Unii realizeaza ca este periculos ceea ce li se intampla si incearca sa se ascunda, altii din contra, profita de puterile recent descoperite pentru a face rau altora, pentru a da spargeri, pentru a castiga bani mai usor.

Dar Compania este pe urmele lor. Incearca sa ii gaseasca pe toti cei cu astfel de puteri si sa ii inchida pentru a face teste asupra lor.

Exista insa si eroi, oameni cu puteri care incearca sa isi foloseasca abilitatile pentru a salva lumea. Si de ei ne vom ocupa in continuare.

Favoritul meu de departe a fost Hiro, el mi s-a parut a fi personajul in jurul caruia graviteaza celelalte caractere. Hiro are abilitatea de a manipula timpul si spatiul si foloseste asta doar pentru a-i ajuta pe ceilalti.

Uneori, din prea multa bunatate, incurca itele vietii si face lucruri ireparabile. Dar tot mi se pare cel mai simpatic personaj. :)

In fiecare sezon, eroii se confrunta cu o noua amenintare si au un timp limitat pentru a reusi sa ii salveze pe toti.



In Heroes Reborn apar personaje noi, dar din pacate dispar si o mare parte din cele vechi. Insa nu pot spune ca m-a deranjat foarte tare. M-am bucurat de fortele proaspete si am luat totul ca atare. A fost inca un sezon superb la finalul caruia m-am intristat. :)


Povestea acestui serial este mult prea ampla, asa ca va las pe voi sa o descoperiti. Daca sunteti in cautarea unui serial si sunteti fani ai genului fantasy, nu trebuie sa ratati Heroes si Heroes Reborn.



sursa foto: cinemagia.ro

Comentarii

  1. Deocamdata am cateva incepute, desi sunt mereu in cautare de seriale bune. Dar sa stii ca deja m-am uitat la Hart of Dixie si mi-a placut mult! S-a terminat prea repede :)) Te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur muuult ca te.ai uitat la el si ma bucur si mai mult ca ti.a placut :)
      Si eu as fi vrut sa mai dureze :)
      Te pupaceeesc!

      Ștergere
  2. I used to love this series)
    I`m following ur blog with a great pleasure via GFC

    Please join me - http://sunnyeri.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  3. L-am urmarit si eu in urma cu cativa ani dar l-am abandonat la ultimul sezon (daca nu ma insel).
    Totusi, m-ar tenta sa ma uit la Heroes Reborn. sunt curioasa ce idei le-au mai venit. ;))
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sper sa iti placa si tie Heroes Reborn. Sunt personaje noi pe care le poti indragi. :D
      Mie mi s-a parut ca s-a terminat prea repede. :D
      Puuup!

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Un concealer de calitate ascunde imperfectiunile tenului

Recenzie Carte si Film: Baiatul cu Pijamale in Dungi

CONCURS ANIVERSAR - 2 ANI de BLOGGING