Review: Crema de noapte exfolianta, Ziaja

Buna dimineata, fete frumoase!

In acest weekend au fost zilele Orasului si m-am bucurat de cateva zile relaxante, pline de muzica si de comercianti cu diverse bunatati.

Desi au fost si cateva probleme vineri, am incercat sa le depasesc si sa ma pot bucura de aceste zile frumoase.

In prima zi m-am delectat cu niste caramele absolut fabuloase iar in ziua urmatoare am gustat din vata de zahar cu aroma de fructe de padure, dar si Kurtos cu ciocolata. Nu ratez nici o ocazie pentru a devora toate aceste bunatati care apar in orasul meu doar in zile de sarbatoare. :)

Legat de cumparaturi, de data aceasta ne-am orientat doar spre bucatarie si am ales o gramada de ustensile pentru a ne face gatitul mai usor. Chiar aveam pe lista multe dintre ele si stiam ca doar de zilele orasului le voi gasi. :)

Revenind la lucruri mai serioase, zic sa vorbim astazi despre un alt produs Ziaja, care m-a cucerit inca de la prima aplicare. :)

Este vorba despre un alt produs din gama Manuka Tree, o gama destinata tenului mixt sau gras, exact asa cum este si al meu. Este o gama perfecta pentru mine si mie imi plac toate produsele din aceasta gama.
Astazi a venit si al doilea review, de data aceasta pentru crema de noapte exfolianta. Este o noutate pentru mine acest tip de produs, dar tocmai pentru acest motiv mi-am dorit foarte mult sa incerc aceasta crema.

Am un ten tare dificil si are nevoie frecvent de exfoliere. De multe ori apelz la diverse scrub-uri. Chiar incep usor-usor sa dezvolt o pasiune pentru aceste produse. Insa simt nevoia si de ceva mai bland uneori,si tocmai atunci apelez la aceasta crema de noapte exfolianta.

Amblajul e foate practic. Crema vine intr-un tub dintr-un material plastic foarte flexibil, care ma va ajuta sa folosesc pana la ultima picatura acest produs.
Stiti ca am oroare de produsele in borcanele, asa ca am apreciat foarte mult acest tip de ambalaj.

Consistenta este de gel si patrunde foarte rapid in piele, fara a lasa la suprafata acea pelicula grasa care apare la multe alte produse pentru ingrijire.

Eu o aplic seara, dupa ce am curatat tenul in prealabil. Imi lasa tenul foarte fin dupa aplicare iar dimineata este mult mai luminos, mai destupat, il simt atat de curat, chiar mai curat decat dupa ce il spal cu un gel special pentru curatare.
Crema actioneaza pe timpul noptii si dimineata, atunci cand am nevoie de un ten perfect, exact de asta am parte. :)

Este produsul meu preferat din aceasta gama si il folosesc de fiecare data cand consider ca tenul meu are nevoie de ingrijiri speciale. :) Uneori se intampla zilnic si nu apare nici o problema, asa cum se intampla la scrub-uri pe care nu e tocmai in regula sa le aplicam prea des.

Produsele Ziaja ma surprind din ce in ce mai mult si ma bucur sa descopar produse ieftine, dar atat de bune. Le puteti gasi si voi in mai toate supermarket-urile (Billa, dm, Carrefour, Auchan, Douglas) si va puteti bucura de calitate la preturi scazute.

Comentarii

  1. am auzit doar lucruri bune despre produsele Ziaja. daca nu specificai ca se gasesc mai peste tot, ramaneam cu senzatia ca sunt Bucuresti-only. Dar asa, sigur le voi cauta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pai eu sunt din Constanta asa ca si eu m-am bucurat sa aflu ca se gasesc peste tot. E greu sa ravnesti la ceva si sa stii ca nu poti ajunge la el. Asa sunt eu acum cu Jumbo. Sper sa se faca unul si in Constanta. :D
      pupici!

      Ștergere
  2. E de incercat. Si eu am tenul cam dificil si, daca nu-l exfoliez constant, nu arata deloc bine. Multumim de review! Foarte util. Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. asa si al meu. bine ca exista o multime de produse care ne ajuta. :D
      pupici!

      Ștergere
  3. Buna ! Eu sincera sa fiu in 3 orase in care am locuit in ultimele 2 luni, nu le-am vazut in supermarketuri. Doar in magazinele cu profil naturist. Si atat. Si chiar am cautat in mod special aceste produse.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu stiu ce sa spun. nu le-am cautat inca asa ca nu imi pot da cu parerea insa asa stiu ca se gasesc in magazinele specificate.. Sper sa dai de ele, totusi
      puupici!

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Un concealer de calitate ascunde imperfectiunile tenului

Recenzie Carte si Film: Baiatul cu Pijamale in Dungi

CONCURS ANIVERSAR - 2 ANI de BLOGGING