Idei de vacanta

Buna, fete frumoase!

Desi mai e destul de mult pana la vacanta de iarna, nu strica sa ne gandim inca de pe acum la locatia in care ne vom petrece perioada sarbatorilor.
Inca de cand s-a racorit, ma gandesc mai des la vacanta. Deja simt miros de Craciun si abia astept sa intru iar in goana dupa cadouri. 

Mi se pare cea mai frumoasa perioada din an. Putem aduce zambete pe chipurile celor dragi doar cu un simplu gest. Romantismul este si el la el acasa. Sarbatorile reprezinta un motiv foarte bun pentru a scoate la iveala tot ce e mai bun in noi. :)

In acest an mi-as dori tare mult sa vizitez unul dintre cele mai frumoase targuri de Craciun si cred ca cel mai mult mi-a atras atentia cel din Copenhaga.
In aceasta perioada atat de frumoasa, orasul Copenhaga se intrece pe el insusi si ne aduce mai aproape o imagine parca desprinsa dintr-un basm.
Targul de Craciun are loc in gradinile Tivoli si in fiecare an aici sunt asteptati foarte multi turisti, in special din tarile vecine. Dar nici noi nu ne excludem asa ca o vacanta aici ar fi pe placul meu.

Decorurile inspirate de povestile lui Hans Christian Andersen atrag in mod inevitabil privirile tuturor. Daca as reusi vreodata sa vizitez Copenhaga, cu siguranta ar fi in perioada Targului de Craciun. Mi se pare o pierdere imensa sa vizitezi orasul in alta perioada, in conditiile in care nu iti permiti sa il vizitezi prea des. :)

Mii se beculete creeaza o atmosfera de vis, de neuitat:
In plus, vom gasi multe patinoare amenajate special in aceasta perioada, dar si standuri in care comerciantii ne aduc mai aproape suvenirurile pe care ni le dorim atat pentru noi, cat si pentru cei dragi.

Ador sa ma plimb pe strazi si sa vizitez standurile si magazinele de suveniruri. Imi aduc aminte cu mare drag cum le vizitam pe cele de la Sinaia atunci cand mergeam in excursie impreuna cu dragii mei colegi din scoala generala. :)


La Aerolines am gasit chiar si bilet pentru aceasta destinatie. Face parte dintr-o oferta speciala impreuna cu multe alte destinatii. Mie mi s-a parut cea mai atragatoare pentru sarbatorile de iarna si cu siguranta daca banutii nu ar fi o problema, acolo as merge fara sa stau pe ganduri.

Voi ce idei de vacanta aveti pentru aceasta iarna?


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Un concealer de calitate ascunde imperfectiunile tenului

Recenzie Carte si Film: Baiatul cu Pijamale in Dungi

CONCURS ANIVERSAR - 2 ANI de BLOGGING