My Day In pictures (1)

Buna, fetelor!

Scriam in trecut postari de genul Week in Photos dar am abandonat-o pentru ca imi era greu sa tin pasul si sa fac poze in fiecare zi.

Dar m-am gandit sa imi aleg in fiecare saptamana cate o zi pe care sa o impart cu voi si despre care sa povestim un pic. De fapt sa lasam mai mult pozele sa vorbeasca. :)

M-am trezit ieri de dimineata si mi-am facut ritualul de ingrijire a tenului:
Am folosit Cleaserul cu Lamaie si Arbore de Ceai despre care puteti citi mai multe aici.
Apoi Apa Micelara de la YR, pe care incerc sa o termin si despre care puteti citi aici.
Lotiunea tonica hidratanta de la Apidermin si-a facut usor loc in rutina mea, spre deosebire de celelalte produse primite. Dar o sa va spun mai multe la momentul potrivit.
Ca si crema de fata, am folosit-o pe cea de la Gerocossen care imi prieste mai mult in perioada asta.

A urmat micul dejun:
In afara de pepene, cel mai mult prefer acest platou pe timp de vara. Mai poate varia si cu alte legume, dar rosiile si branzica sunt nelipsite. :D

Apoi, cea mai mare parte a zilei am petrecut-o astfel:
Am avut astazi examen si ieri am invatat aproape continuu. :D Bine ca am mai fost intrerupta pe ici pe acolo de cate un curier:

Chiar uitasem ca m-am inscris si eu la campania Elemental pentru a testa Untul de Shea. Desi stiam ca e vorba de o mostra, ma gandeam ca va fi un pic mai mare. O sa vad cum o sa o folosesc. :)
In pachet am gasit si o agenda care imi place foarte mult. Trebuie sa ma gandesc cei voi scrie acolo. :) Probabil o voi folosi pentru a organiza mai bine blogul. :)

Spre seara, deja creierul meu ajunsese la saturatie si nu mai primea informatii, asa ca am ales sa ma relaxez cu un episod din CSI New York:

Si am incheiat ziua cu un dus cu aroma de Caramel oferit de:

Dupa care am folosit uleiul de portocale de la Herbagen pentru a reduce un pic vergeturile:


Voi cum ati petrecut ziua de ieri?


Comentarii

  1. Îmi place acest tip de postare :)
    Eu am învățat în parc la umbra :))
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ma bucur mult ca iti place :) o sa incerc sa fac in fiecare saptamana :)
      mai invat si eu cateodata in curte pe sezlong :)
      pupici!

      Ștergere
  2. Si eu am invatat ieri toata ziua...si tot o sa mai invat...
    Cum e uleiul de portocale de la Herbagen?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. uff.. greu tare in sesiune.. :)
      Imi place uleiul de portocale. Inca nu pot da verdictul asupra vergeturilor, pentru ca il folosesc de putin timp, dar o sa insist cu el :D
      pupici!

      Ștergere
  3. Vergeturi au aparut si la mine din pacate... e bun uleiul? Ma gandesc ca e bun orice fel de ulei daca e folosit cu regularitate... mi-am cumparat acum 2 zile de la Avon 2 uleiuri, unul pentru fermitate si unul cu luciu, abia astept sa le folosesc <3
    Imi place cum suna gelul de dus cu caramel, cred ca are un miros innebunitor!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. inca nu ma pot pronunta in privinta uleiului de portocale pentru ca a intrat recent in rutina mea. Dar daca apar rezultate, va anunt. :)
      Gelul de dus este absolut superb. L-as recumpara la infinit. :D
      pupici!

      Ștergere
  4. Cat costa uleiul? Stii cumva si alte uleiuri pentru combaterea vergeturilor? Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu stiu cat costa uleiul, pentru ca l-am primit cadou. stiu doar ca este luat din BamBoo :D
      foarte multe uleiuri si unturi pot fi folosite pentru a ajuta pielea sa lupte impotriva vergeturilor. Iti pot enumera: unt de cacao, de shea, ulei de masline, ulei de migdale dulci. :)
      pupici!

      Ștergere
  5. Buuun! Mai vreau postari de-astea :).

    Rosiiiiii!!! mi-ai facut pofta :).

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Un concealer de calitate ascunde imperfectiunile tenului

Recenzie Carte si Film: Baiatul cu Pijamale in Dungi

CONCURS ANIVERSAR - 2 ANI de BLOGGING