Detaliile conteaza

Buna, fetelor!
Va spuneam cu alta ocazie ca mi-as dori sa calatoresc mai mult. Corect ar fi insa sa spun ca vreau sa calatoresc pentru ca doar foarte rar am fost plecata pe undeva si nu imi pot explica motivele. Poate nu s-au ivit momentele potrivite, sau poate au fost altele mai importante aflate pe lista lucrurilor de indeplinit.
Dar oricum ramane o dorinta deschisa si sper ca in noul an sa reusesc macar o data sa ajung pe undeva. De ce imi doresc asta? In primul rand vreau sa ma deconectez de rutina. Vreau sa zac intr-un alt pat decat al meu. Vreau sa imi clatesc ochii cu alte peisaje decat cu cele pe care le vad de 20 de ani. Vreau sa cunosc alti oameni si alte locatii, alte obiceiuri si traditii si vreau sa respir un alt aer.
Astea ar fi principalele motive si cred ca fiecare dintre cei carora le plac excursiile, calatoriile, au in minte cam aceleasi motive.
Atunci cand ma cazez intr-un hotel sau intr-o pensiune, nu ma intereseaza in primul rand luxul. Pentru ca totul poate sa arate extraordinar dar eu sa nu ma simt bine, sa fie o atmosfera rece, sa nu am incredere in locul respectiv. Asa ca prefer un loc primitor, calduros si de incredere, cu gazdele foarte dragute si saritoare.
In schimb, sunt foarte atenta la detalii. Mi se pare normal sa vreau sa am strictul necesar de confort. Nu cer un lux, pentru ca nici nu mi-as permite sa platesc pentru asa ceva, dar detaliile de bun simt trebuie sa fie prezente. Imi place sa vad ca exista prosoape pensiune curate, pe care sa le pot folosi fara griji. Internetul trebuie sa fie nelipsit, la fel si baia sau un televizor. Sunt mult aspecte pe care le caut si pentru care revin sau nu in locul respectiv.

Pe timpul iernii caldura trebuie sa fie foarte confortanta si relaxanta, nu sa stau zgribulita sub plapuma.
Imi aduc aminte cu drag de o un hotel la care am stat pe perioada unei exursii. Era atat de cald in camera, incat dormeam cu geamul deschis. Si era o iarna destul de friguroasa. Dar imi placea aspectul acesta pentru ca prefer sa imi fie cald decat sa deger. :)

Voi sunteti atente la detalii atunci cand va cazati undeva? Va place luxul sau preferati un loc primitor, in care sa va simtiti ca acasa? 
Este adevarat ca atunci cand pleci undeva iti doresti altceva decat ceea ce te inconjoara zilnic, dar la capitolul cazare, eu prefer ceva "culcusabil", asa cum ar zice iubi. :)



Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Un concealer de calitate ascunde imperfectiunile tenului

Recenzie Carte si Film: Baiatul cu Pijamale in Dungi

CONCURS ANIVERSAR - 2 ANI de BLOGGING